Kérdezünk: újra és újra!

Sárbogárd - Annyira, de annyira tipikusan magyar történet - mondták a bogárdiak a hét végén. Szégyen az állomás környékének állapota: a MÁV-nál megállt az idő! - nem rejtették véka alá véleményüket.

V. Varga József

A metsző szél a megbarnult faleveleket az út közepén éktelenkedő mini tóba kormányozza, a földes autóparkolóból a tócsákat kerülgetve igyekszem a murvával felszórt megállókba, hogy szót váltsak az ott álldogálókkal.

A pusztaegresi és a kálozi buszra várakozók tőlem firtatják: mégis maguk mit tudnak tenni? Leírjuk a tapasztaltakat, és kérdezünk - mondom. Aztán ha nem történik semmi - megint. Újra és újra...

A vasúttársaságot a múlt év november elsejei lapszámunkban szembesítettük a sárbogárdi emberek panaszával, s most újra körülnéztünk a területen. Sajnos, nem sok változást tapasztaltunk. Igaz, a buszmegállók előtti sávban kőzúzalék fedi a mély gödröket, de a MÁV némi aszfaltozásról is szót ejtett.

A polgármesteri hivatal műszaki osztályán arról értesültünk, hogy a nagyobb kátyúkat valóban betöltette a vasúttársaság, azonban aszfalt csak néhány kátyúba került, azt is a helyi közútkezelő vitte oda - mondhatni szívességből - egy közeli útfelújítás során megmaradt anyagból. Az ígért, megfelelő teherbírású alapozás és burkolat viszont nem készült el két hónap alatt.

Sükösd Tamás sárbogárdi polgármester és Suralik András, az Alba Volán üzemigazgatója most is megerősítette, hogy a közös, hármas finanszírozást el tudják fogadni, várják a vasúttársaság részéről a mielőbbi konkrét megkeresést.

A MÁV Zrt. tavaly decemberben 45 négyzetméteren végzett hidegaszfalt-javítást, és 400 négyzetméteren zúzalékterítést. A hosszú távú megoldást a terület - komoly műszaki tervezést követő - teljes felújítása jelentené - ismertette lapunk megkeresésére a társaság álláspontját Pécsek Imre, a kommunikációs igazgatóság szakértője. A beruházás tartalmazná a mintegy 1500 négyzetméteres terület teljes felújítását, illetve a buszforduló és a megállóhelyek szabályszerű kialakítását. A MÁV Zrt. partner abban, hogy megnyugtató, hosszú távú megoldás szülessen, az önkormányzatot már meg is keresték ebben az ügyben. A vasúttársaság hamarosan konkrétabb megoldási javaslatot tesz a városnak és a területet használó Volán-társaságoknak - hangsúlyozta a kommunikációs szakértő. A MÁV Zrt. cáfolja azt az állítást, miszerint nem engedné rendbe tenni a területet! - tette hozzá végül Pécsek Imre.

A polgármesteri hivatal műszaki osztályán arról értesültünk, hogy a nagyobb kátyúkat valóban betöltette a vasúttársaság, azonban aszfalt csak néhány kátyúba került, azt is a helyi közútkezelő vitte oda - mondhatni szívességből - egy közeli útfelújítás során megmaradt anyagból. Az ígért, megfelelő teherbírású alapozás és burkolat viszont nem készült el két hónap alatt.

Sükösd Tamás sárbogárdi polgármester és Suralik András, az Alba Volán üzemigazgatója most is megerősítette, hogy a közös, hármas finanszírozást el tudják fogadni, várják a vasúttársaság részéről a mielőbbi konkrét megkeresést.

A MÁV Zrt. tavaly decemberben 45 négyzetméteren végzett hidegaszfalt-javítást, és 400 négyzetméteren zúzalékterítést. A hosszú távú megoldást a terület - komoly műszaki tervezést követő - teljes felújítása jelentené - ismertette lapunk megkeresésére a társaság álláspontját Pécsek Imre, a kommunikációs igazgatóság szakértője. A beruházás tartalmazná a mintegy 1500 négyzetméteres terület teljes felújítását, illetve a buszforduló és a megállóhelyek szabályszerű kialakítását. A MÁV Zrt. partner abban, hogy megnyugtató, hosszú távú megoldás szülessen, az önkormányzatot már meg is keresték ebben az ügyben. A vasúttársaság hamarosan konkrétabb megoldási javaslatot tesz a városnak és a területet használó Volán-társaságoknak - hangsúlyozta a kommunikációs szakértő. A MÁV Zrt. cáfolja azt az állítást, miszerint nem engedné rendbe tenni a területet! - tette hozzá végül Pécsek Imre.

Sükösd Tamás sárbogárdi polgármester és Suralik András, az Alba Volán üzemigazgatója most is megerősítette, hogy a közös, hármas finanszírozást el tudják fogadni, várják a vasúttársaság részéről a mielőbbi konkrét megkeresést.

A MÁV Zrt. tavaly decemberben 45 négyzetméteren végzett hidegaszfalt-javítást, és 400 négyzetméteren zúzalékterítést. A hosszú távú megoldást a terület - komoly műszaki tervezést követő - teljes felújítása jelentené - ismertette lapunk megkeresésére a társaság álláspontját Pécsek Imre, a kommunikációs igazgatóság szakértője. A beruházás tartalmazná a mintegy 1500 négyzetméteres terület teljes felújítását, illetve a buszforduló és a megállóhelyek szabályszerű kialakítását. A MÁV Zrt. partner abban, hogy megnyugtató, hosszú távú megoldás szülessen, az önkormányzatot már meg is keresték ebben az ügyben. A vasúttársaság hamarosan konkrétabb megoldási javaslatot tesz a városnak és a területet használó Volán-társaságoknak - hangsúlyozta a kommunikációs szakértő. A MÁV Zrt. cáfolja azt az állítást, miszerint nem engedné rendbe tenni a területet! - tette hozzá végül Pécsek Imre.

Sükösd Tamás sárbogárdi polgármester és Suralik András, az Alba Volán üzemigazgatója most is megerősítette, hogy a közös, hármas finanszírozást el tudják fogadni, várják a vasúttársaság részéről a mielőbbi konkrét megkeresést.

A MÁV Zrt. tavaly decemberben 45 négyzetméteren végzett hidegaszfalt-javítást, és 400 négyzetméteren zúzalékterítést. A hosszú távú megoldást a terület - komoly műszaki tervezést követő - teljes felújítása jelentené - ismertette lapunk megkeresésére a társaság álláspontját Pécsek Imre, a kommunikációs igazgatóság szakértője. A beruházás tartalmazná a mintegy 1500 négyzetméteres terület teljes felújítását, illetve a buszforduló és a megállóhelyek szabályszerű kialakítását. A MÁV Zrt. partner abban, hogy megnyugtató, hosszú távú megoldás szülessen, az önkormányzatot már meg is keresték ebben az ügyben. A vasúttársaság hamarosan konkrétabb megoldási javaslatot tesz a városnak és a területet használó Volán-társaságoknak - hangsúlyozta a kommunikációs szakértő. A MÁV Zrt. cáfolja azt az állítást, miszerint nem engedné rendbe tenni a területet! - tette hozzá végül Pécsek Imre.

A MÁV Zrt. tavaly decemberben 45 négyzetméteren végzett hidegaszfalt-javítást, és 400 négyzetméteren zúzalékterítést. A hosszú távú megoldást a terület - komoly műszaki tervezést követő - teljes felújítása jelentené - ismertette lapunk megkeresésére a társaság álláspontját Pécsek Imre, a kommunikációs igazgatóság szakértője. A beruházás tartalmazná a mintegy 1500 négyzetméteres terület teljes felújítását, illetve a buszforduló és a megállóhelyek szabályszerű kialakítását. A MÁV Zrt. partner abban, hogy megnyugtató, hosszú távú megoldás szülessen, az önkormányzatot már meg is keresték ebben az ügyben. A vasúttársaság hamarosan konkrétabb megoldási javaslatot tesz a városnak és a területet használó Volán-társaságoknak - hangsúlyozta a kommunikációs szakértő. A MÁV Zrt. cáfolja azt az állítást, miszerint nem engedné rendbe tenni a területet! - tette hozzá végül Pécsek Imre.

A MÁV Zrt. tavaly decemberben 45 négyzetméteren végzett hidegaszfalt-javítást, és 400 négyzetméteren zúzalékterítést. A hosszú távú megoldást a terület - komoly műszaki tervezést követő - teljes felújítása jelentené - ismertette lapunk megkeresésére a társaság álláspontját Pécsek Imre, a kommunikációs igazgatóság szakértője. A beruházás tartalmazná a mintegy 1500 négyzetméteres terület teljes felújítását, illetve a buszforduló és a megállóhelyek szabályszerű kialakítását. A MÁV Zrt. partner abban, hogy megnyugtató, hosszú távú megoldás szülessen, az önkormányzatot már meg is keresték ebben az ügyben. A vasúttársaság hamarosan konkrétabb megoldási javaslatot tesz a városnak és a területet használó Volán-társaságoknak - hangsúlyozta a kommunikációs szakértő. A MÁV Zrt. cáfolja azt az állítást, miszerint nem engedné rendbe tenni a területet! - tette hozzá végül Pécsek Imre.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!