Hírek

2015.01.22. 09:16

Eltűnt, meglett, majd újra eltűnt a mobil: vizsgálatot indított a buszos cég

Székesfehérvár - A szegény sorsú család egyetlen mobiltelefonját vesztette el a buszon. Egy hölgy szerencsére megtalálta az ülésen, s állítólag odaadta a buszvezetőnek. Az viszont állítja, nem kapott semmit. Vajon meglesz-e Fekete Zoltánék mobilja?

Házi Péter

Ez sajnos csak az üres doboza annak a telefonnak, amely előbb meglett, majd megint csak eltűnt a 26/A jelű buszon. Zoltánéknak nagy szüksége lenne rá

Fekete Zoltán két évtizede, mióta felesége meghalt, egyedül neveli lányát, Anikót. Mivel a lány önállóan nem tud teljes biztonsággal közlekedni, ezért apja minden nap elkíséri őt a munkahelyére, aztán a munkaidő végeztével ott várja az ajtónál. Január 5-én, az új év első munkanapján is így tettek, a 6 óra 50-kor induló 26/A jelű járatra szálltak fel. Zoltán zsebéből valahogy kicsúszott az egyetlen telefonjuk, amikor a buszról leszálltak. Ám szerencsére többen észrevették, mi történt és egy hölgy odavitte a buszsofőrhöz a készüléket, kérve, valahogy juttassák majd vissza a jogos tulajdonosának.

- Délután (visszafelé) szintén a buszon találkoztam az apával és a lányával. Tőlem tudták meg a jó hírt, hogy nem veszett el a mobil, mert egy hölgy odaadta a buszvezetőnek, aki pedig valószínűleg a végállomáson leadta, ott keressék. Másnap tudtam meg, hogy sajnos nem adott le semmit a sofőr - mesélte el a feol.hu.-nak Anikó, az eset egyik szemtanúja, akit nagyon bántott a dolog, ezért maga is felhívta az egykori Alba Volán, januártól Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központ Zrt. diszpécserszolgálatát, ahol azonnal, készségesen olvasónk segítségére siettek. Felhívták az ominózus sofőrt, aki állítólag azt mondta, semmilyen elveszett telefonról nem tud, amit neki adtak volna.

- Ez az egyetlen telefonjuk volt, amit közösen használtak és úgy tudom, fontos telefonszámok is voltak benne, amit nehezen lehet pótolni - mondja olvasónk, akinek a segítségével sikerült felvennünk a kapcsolatot Fekete Zoltánékkal. A finoman szólva "szerény anyagi körülmények között" élő csonka családnak otthon sem vezetékes telefonja, sem másik mobilja nincs, így aztán most csekélyke spórolt pénzükből kénytelenek voltak egy újat venni. - Nem is akartam én azt, hogy ebből újságcikk legyen. Majd megoldjuk valahogy. Persze, azért jó lenne két telefon, mert akkor napközben is tudnának egymással beszélni, ha baj van - mondja Zoltán, aki szemmel láthatóan nem akar "ügyet csinálni" a történtekből. Talán fel is adta már azt, hogy a telefonja valaha is előkerül.

Az ügyben megkerestük a Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központ Zrt-t, ahonnan Pruzsina Alice marketing és kommunikációs főmunkatárs válaszolt levelünkre. Mint írta, minden ilyen felvetést utaspanaszként kezelnek, így természetesen kivizsgálják azt, ez azonban némi időt vesz igénybe. A vizsgálat eredményéről a hétfői ígéret szerint lapunkat is tájékoztatni fogják, ám egyelőre nem kaptunk értesítést arról, mi lett a vizsgálat eredménye. Nagy kérdés persze továbbra is, hogy az a hölgy, akit láttak, hogy odaadta az ülésen talált telefont a busz sofőrjének, tényleg odaadta-e. Mert mi van akkor, ha a sofőr esetleg az ügyfélszolgálatra tanácsolta a hölgyet, adja le ott a készüléket, és így a sofőr nem is vétkes a történésekben? Ez is egy elképzelhető forgatókönyv, de egy biztos, valahol mégiscsak meg kell lennie annak a telefonnak! Ha esetleg a hölgy olvassa ezt a cikket, kérjük, jelentkezzen szerkesztőségünkben, hogy végére járhassunk ennek a szomorú esetnek! És hogy az embertársainkba vetett bizalom helyreállhasson egy kicsit.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!