2017.01.13. 12:49
Lezárult a vizsgálat: nem a dolgozók tették ki a betegeket sértő feliratot
Enying – Nem az orvosi ügyelet dolgozói tették ki az ajtóra a méltatlan hangvételű, betegeknek szóló „fecnit”. Az ügyvezető felhívta a dolgozók figyelmét, többször ellenőrizzék a várótermeket.
Amint arról beszámoltunk, az enyingi – és állítólag több más rendelőben is – a háziorvosi ügyelet ajtajára egy sértő stílusú feliart került ki, amelyen „Laci elmagyarázza”, milyen tünetek nem igényelnek ügyeleti ellátást. A szöveg minősíthetetlen stílusa sokakat felháborított, az ügyben pedig belső vizsgálatot indított az ügyeletet működtető Emergency Service Kft.
A vizsgálat lezárul, s amint Rédei József ügyvezető lapunkat tájékoztatta, 2016 decemberében több, általuk működtetett orvosi ügyeleten szembesültek a papírral, amelynek célja az ügyvezető szerint a cégük lejáratása volt.
„Belső vizsgálatot kezdeményeztünk, amelynek során minden kollégánkat kikérdeztük a lejárató kampánnyal kapcsolatban. Egyértelműen kiderült, nem ők helyezték fel az üzenetet a falra, ajtóra. Az orvosi ügyeletek várótermei nyílt terek, ezért sajnos bárkinek lehetősége volt az otromba, sértő plakát elhelyezéséra” – írta reagálásában az ügyvezető, aki hangsúlyozta, nyomatékosan felhívták a munkatársak figyelmét a közösségi terek sűrű ellenőrzésére a hasonló történések elkerülése érdekében. A cégvezető kiemelte, a gördülékeny és empatikus sürgősségi betegellátásra a jövőben is nagy gondot fordítanak, mert ez minőségpolitikájuk alapja.