Hírek

2014.12.17. 16:35

Olvasói panasz: elromlott a garanciális telefon, mégsem javították meg

Hiába romlott el garanciális időn belül idős olvasónk telefonja, az ügyfélszolgálaton elküldték, keressen magának szervizt. A Telekom megkeresésünket követően elnézést kér az eljárásért.

Házi Péter

Török Sándorné nehezen jár még bottal is, ezért számára létszükséglet a telefon. A mobilok kezelését érthető módon nem tudja elsajátítani nyolcvan fölött járó olvasónk, ezért vásárolt egy zsinór nélküli vezetékes telefont.

- Az elején jól működött a készülék, ám egy hónappal ezelőtt elromlott. Mivel nem tudok buszozni, a testvérem vitte be Fehérvárra a készüléket. A plázában lévő Magyar Telekom ügyfélszolgálatra, oda, ahol annak idején azt vettük - mondja Erzsébet.

Török Sándorné testvére egy hónapja próbál szervizt találni az egyébként garanciális készülékhez

- Erre nekem nincs időm, keressen egy szervízt - ezt mondta az ügyintéző, hiába erősködtem, hogy két év garanciát vállaltak rá. Csak addig voltunk fontosak, amíg eladták a telefont? emlékszik vissza Erzsébet testvére, József a csöppet sem kellemes fogadtatásra. A férfi annyit tudott meg, hogy valahol a Budai úton van egy Panasonic szervíz. Oda is elbuszozott, de a helyszínen kiderült, az már bezárt. Egy hónapja próbál szervizt keresni, bejárta az egész várost, állítólag Budapestre vagy Veszprémbe kéne elvinnie a készüléket, ott garanciálisan megjavítják.

Olvasónk kálváriájával kapcsolatos kérdéseinket elküldtük a Magyar Telekom kommunikációs igazgatóságának, az általuk küldött válasz szerint az üzlethálózat megújulásának következő lépéseként, az ügyfélkiszolgálási folyamatok egyszerűsítése és a háttértámogatás erősítése céljából a Telekom üzletekben 2014. július 1-től megszűnt a hibás készülékek helyszíni javítása. Ezzel egyidőben a Telekom az összes értékesítési pontjára kiterjesztette a készülékek átvételének és gyártói javításra küldésének lehetőségét, szükség esetén ... a cserekészülékek biztosítását.

A levél szerint amennyiben olvasónk ismét felkeresi az üzletüket, átveszik a hibás készüléket és gyártói javításra küldik.

A korábban adott, részben téves tájékoztatás miatt sajnálatunkat fejezzük ki és ezúton is elnézést kérünk a kellemetlenségért, amely miatt ügyfelünknek méltányosságból jóváírást érvényesítünk a következő számláján fogalmaz a levél, amelyben jelzik, a garanciális javítás sem térítésmentes akkor, ha a szerviz a hiba okozójaként nem rendeltetésszerű használatot állapít meg.




Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!