F. M. Kormányhivatal

2017.05.11. 13:57

Szolgáltató kormányhivatal

Számos ügyfél, vállalkozó, civil szervezet, települési önkormányzat találkozik a következő hónapokban azon munkatársainkkal, akik a Fejér Megyei Kormányhivatal szolgáltatói kultúrájával kapcsolatos elvárásaikról, elégedettségükről érdeklődnek.

A vélemények megismerése érdemi információt ad majd a Szolgáltató Kormányhivatal Modellnek a Fejér Megyei Kormányhivatalban történő bevezetéséhez. A reprezentatív felmérések és tudományos igényű feldolgozásuk, s e modell országos, jövő januári bevezetése vissza nem térítendő európai uniós támogatással valósul meg, a Miniszterelnökség irányításával, konzorciumi együttműködés keretében.

A Szolgáltató Kormányhivatal Modell értékei: a szakmai hitelesség, az állami tisztviselők felkészültsége, a kormányhivatal és a vele kapcsolatba lépők között létrejövő partnerség, az ügyintézés gördülékenysége, a kormányhivatal által működtetett nyilvánosság.

A modell bevezetésének célja, hogy a kormányhivatalok minőségi közszolgáltatást nyújtsanak a különböző hatósági eljárásban részt vevő ügyfeleknek, tehát a magánembereknek épp úgy, mint az önkormányzatoknak, a vállalkozásoknak, a civil szervezeteknek.

Az ügyfelek és partnerek elvárás- és elégedettségvizsgálatába bevonjuk a székesfehérvári, a móri és az enyingi járásban a hatósági eljárásban résztvevő ügyfeleket, valamint a települési önkormányzatokat, illetve – az egész megyében – a vállalkozásokat és a civil szervezeteket.

A megkérdezettek véleményének meghatározó jelentősége van, hiszen a Szolgáltató Kormányhivatali Stratégia kialakításának alapját jelentik az elvárás- és elégedettségvizsgálatok. Számítunk valamennyiük partneri együttműködésére.

Formáljuk együtt a jövő kormányhivatalát!

Az Önök véleménye a legfontosabb!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!