Kulcs

2016.10.07. 15:20

Kulcsi idényzáró bringákkal

Kulcs - Múlt szombaton 8 órakor elrajtolt az évadzáró IV. kulcsi kerékpártúra. A táv 90 kilométer volt.

Fejér Megyei Hírlap

Az alábbi cikk írója, Kárpáti-Fehérvári Ágnes túratagként számolhat be a hosszú tekerésről...

Tízfős csapatunkat egy terepjáró biztosította kísérőként a hosszú úton, azért hogy ha bármi műszaki probléma akad a kerékpárokkal, segítségünkre legyen. Dunaújvárosig a Duna mellett vezetett az utunk és Óvárost érintve a Baracsi úton keresztül a vasútállomás után értünk ki a városból. Nagyvenyim kellemes lankái után megküzdöttünk Mezőfalva dombjaival . Egymást biztatva és erősítve haladtunk előre kilométerről kilométerre, és jutottunk el Sárbogárdon keresztül Őrspusztára. Minden frissítő lankás útszakasz után következett egy embert próbáló emelkedő, amely az összes izomcsoportunkat próbára tette. Az út felénél Őrspusztán megálltunk az egyik tó melletti kis tanyán, ahol ettünk ittunk, kicsit megpihentünk, néhányunk pecázott.

Jelentős távot tettek meg a kulcsi bringások az év utolsó túráján. Középen Jobb Gyula polgármester
Fotó: Amatőr felvétel

Délutánba fordult már a nap, amikor kis csapatunk felkészült a visszaútra. Az Őrspusztára vezető úton tapasztalt nehézségek miatt a visszaútra már csak a sportemberek vállalkoztak. Az így négy főre apadt bringás csapat rendületlenül haladt hazafelé, elszántságuk, kitartásuk révén két óra alatt teljesítették a 45 kilométeres távot.

Csodálatos élményekkel gazdagodtunk. Az összekovácsolódott biciklis csapatunk együtt, egy emberként tekerte a pedált, szívünk egy ütemre dobbant, éreztük, hogy az idényzáró túrának jövő tavasszal lesz folytatása.