Nekünk bejön majd?

Budapest - Aláírták a két új országos kereskedelmi rádió szerződését: a Class Rádió a "Nekem bejön", míg a Neo FM a "Hallgassuk meg egymást!" szlogennel csábítja a hallgatókat.

feol.hu

Hétszer annyi közéleti és civil műsor sugárzását vállalta országos kereskedelmi rádiós pályázatában a Neo FM-mel az FM1 Konzorcium, mint a másik jogosultságot a Class Rádióval elnyerő Advenio Zrt. - tudható meg a szerdán aláírt, az MTI által áttekintett műsorszolgáltatási szerződésből.
Az Advenio évi - az infláció alapján indexált - 700 millió forintot, az FM1 355 milliót kínált a 2011 közepéig tartó időszakra a jogosultságért, az azt követőre pedig a 200 milliós alapösszegen felül a társaság vagy az ahhoz kapcsolódó vállalkozás nettó árbevételének 55, illetve 50 százaléka szerepel ajánlatukban.    

Az Advenio heti 100 perc 33 másodpercnyi, az FM1 710 percnyi közszolgálati és kulturális műsort vállalt. A magyar zene aránya mindkét csatornánál 35 százalék, de a két évnél frissebb dalokat illetően jelentős eltérés mutatkozik: a Class 5 százalékot, a Neo 10 százalékot vállalt. A szerződésből megtudható: a Class Rádió a "Nekem bejön", míg a Neo FM a "Hallgassuk meg egymást!" szlogent választotta.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!