2011.12.05. 13:43
Búcsú a pénztárcától
Siófok, Fehérvár - Csak digitális fejlesztéseket terveznek a kereskedők - derült ki a fehérvári központú Laurel cég minap megrendezett Retail 2011 című konferenciáján.
Még legalább hároméves válságra, az internetes áruházak további térhódítására és a fogyasztás újabb csökkenésére rendezkednek be a magyar üzletek - hangzott el a háromszáz vezető részvételével Siófokon megrendezett kereskedelemszakmai konferencián.
- A boltokban és az újságárusoknál, de mobilon is befizethetjük a csekkeket, elterjednek az önkiszolgáló kasszák és a jegyárusító kioszkok. Az emberek azt gondolták, a virtuális közösségek, az okostelefonok megjelenése jó szórakozás lesz, de ez kőkemény hatással van a boltokra és a kereskedelemre - fogalmazott Bessenyei István, a Laurel tulajdonos ügyvezetője.
Amint azt lapunk kérdésére később elmondta: a változásokra változtatással reagálnak a kereskedők, már készülnek az első felhő alapú szoftverek is az ágazat számára, s csak a Laurelnél évente százezer szoftverfejlesztői órát fordítanak az új megoldások kidolgozására, a cégcsoport is átalakul, ezentúl Laurel Holdingként működik tovább.