2020.02.20. 15:23
Nem a mobil a legnépszerűbb, nem is a PC
Könnyű elfelejteni a mai digitális időkben a hagyományos médiát, mint valami átmenetileg ugyan még létező, kihalóban lévő régiséget.
Forrás: Shutterstock
Ehhez képest a Nielsen friss felmérése szerint az USA-ban a rádió és persze a televízió még mindig roppant hatékonyan működik. Az pedig egyenesen meglepő, hogy a valódi tömegtájékoztató eszköz,
amivel a legtöbb embert lehet elérni, még ma is a rádió.
Nyilván páratlanul kényelmes elérhetősége tartja a lista élén a mai napig.
A Nielsen mérései szerint heti legalább egyszer több mint 200 millió 18 éves és annál idősebb amerikai hallgat rádiót, ami a felnőtt népesség 92% -át teszi ki.
A televízió heti 86% -os elérését még mindig csak a közelítgeti az okostelefoné (80%).
Noha a puszta elérés szerint a rádió a viszi a pálmát, a tévé a győztes az átlagos napi használat szempontjából.
Az adatok alapján az amerikai felnőttek átlagosan napi 4 órát és 27 percet töltenek tévézéssel (élő és rögzített felvételekkel), ami azért több mint 2,5-szerese a rádióhallgatással (1 óra 42 perc) töltött idejüknek.
Borítóképünk illusztráció