Járvány

2020.04.06. 17:46

Elindult a Huawei ingyenes háztól-házig szolgáltatása

A veszélyhelyzet időszaka alatt elszállítják a garanciális Huawei készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának.

Forrás: Huawei

A kínai nagyvállalat áprilistól elindította új háztól-házig szolgáltatását. A veszélyhelyzet fennállásának idején igénybe vehető szolgáltatás a kiegészítők kivételével minden Huawei-készülékre – így okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is – kiterjed. A készülékeket

futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik,

így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes.

A szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a prémium készülékekhez a vállalat hivatalos honlapján, az egyéb eszközök esetében pedig a TMX oldalán, valamint telefonos elérhetőségén lehet megrendelni.

A Huawei szervizközpontjait és VIP Service Pontjait felkeresőknek a vállalat ingyenes készülék-fertőtlenítést biztosít.

Elkezdték a VIP szerviz szolgáltatást is

A P40-készülékcsalád és a MateXs tulajdonosai a szolgáltatás keretében extra felhő-tárhelyet, valamint az ország több mint 30 pontján személyes szakértői segítséget vehetnek igénybe.

A Huawei a közelmúltban bemutatott készülékeire – Mate Xs, P 40 Lite, P40, P40 Pro – kiterjeszti a VIP Service szolgáltatását. Ezen okostelefonok felhasználói szakértői segítséget kapnak régi készülékeiken található adataik átmentéséhez, és az alkalmazások telepítéséhez. Mindemellett ingyenes felhő-tárhelyt is igénybe vehetnek 12 hónapon keresztül; a P40 Lite esetében plusz 15, a Mate Xs, a P40 és P40 Pro-hoz pedig további 50 GB keretet kapnak egy évig.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!