2009.12.07. 03:29
Hazai vizeken
Bicske - A hazai beszállítók körében végzett titkos szavazás alapján a Spar Magyarország Kft. kapta Az év magyar árukért elkötelezett kereskedőjének díját.
A Progresszív Szakmai Díjak november 27-ei átadóján a bicskei központú Spar Magyarország Kereskedelmi Kft., a Coop Hungary Zrt.-vel megosztva kapta meg e díjat.
- A SPAR alapfilozófiája, hogy a forgalmazott teljes termékszortimentben a megbízható, kiváló minőségű magyar termékeket részesíti előnyben - emelte ki Feiner Péter, a Spar igazgatóságának elnöke, s hozzátette: - Örülünk, hogy a szakma is felismerte pozitív törekvéseinket, és munkánkat ezzel a megtisztelő díjjal értékeli. A vásárlói szempontokat előtérbe állítva tudjuk azt, hogy vevőink a magyar termékeket preferálják, ezért kommunikációnkban mindent megteszünk a hazai termékek népszerűsítése érdekében. Közel 15ezer magyar munkatárs, magyar menedzsment dolgozik nálunk, és mivel a vásárlók igényeit kell szem előtt tartani, így a legfontosabb szempont, hogy a termékválaszték is a hazai fogyasztói igényekre, hazai gyártókra, hazai termelőkre épüljön.
A Sparnál - nyilatkozta Laber Zsuzsa kommunikációs vezető - átlagban 80 százalék a magyar áruk aránya, de egyes termékeknél, a minőségi vagy mennyiségi nehézségek miatt nem tudják mindig tartani ezt a belső elvárást.
A Progresszív Szakmai Díjak november 27-ei átadóján a bicskei központú Spar Magyarország Kereskedelmi Kft., a Coop Hungary Zrt.-vel megosztva kapta meg e díjat.
- A SPAR alapfilozófiája, hogy a forgalmazott teljes termékszortimentben a megbízható, kiváló minőségű magyar termékeket részesíti előnyben - emelte ki Feiner Péter, a Spar igazgatóságának elnöke, s hozzátette: - Örülünk, hogy a szakma is felismerte pozitív törekvéseinket, és munkánkat ezzel a megtisztelő díjjal értékeli. A vásárlói szempontokat előtérbe állítva tudjuk azt, hogy vevőink a magyar termékeket preferálják, ezért kommunikációnkban mindent megteszünk a hazai termékek népszerűsítése érdekében. Közel 15ezer magyar munkatárs, magyar menedzsment dolgozik nálunk, és mivel a vásárlók igényeit kell szem előtt tartani, így a legfontosabb szempont, hogy a termékválaszték is a hazai fogyasztói igényekre, hazai gyártókra, hazai termelőkre épüljön.
A Sparnál - nyilatkozta Laber Zsuzsa kommunikációs vezető - átlagban 80 százalék a magyar áruk aránya, de egyes termékeknél, a minőségi vagy mennyiségi nehézségek miatt nem tudják mindig tartani ezt a belső elvárást.
- A SPAR alapfilozófiája, hogy a forgalmazott teljes termékszortimentben a megbízható, kiváló minőségű magyar termékeket részesíti előnyben - emelte ki Feiner Péter, a Spar igazgatóságának elnöke, s hozzátette: - Örülünk, hogy a szakma is felismerte pozitív törekvéseinket, és munkánkat ezzel a megtisztelő díjjal értékeli. A vásárlói szempontokat előtérbe állítva tudjuk azt, hogy vevőink a magyar termékeket preferálják, ezért kommunikációnkban mindent megteszünk a hazai termékek népszerűsítése érdekében. Közel 15ezer magyar munkatárs, magyar menedzsment dolgozik nálunk, és mivel a vásárlók igényeit kell szem előtt tartani, így a legfontosabb szempont, hogy a termékválaszték is a hazai fogyasztói igényekre, hazai gyártókra, hazai termelőkre épüljön.
A Sparnál - nyilatkozta Laber Zsuzsa kommunikációs vezető - átlagban 80 százalék a magyar áruk aránya, de egyes termékeknél, a minőségi vagy mennyiségi nehézségek miatt nem tudják mindig tartani ezt a belső elvárást.
- A SPAR alapfilozófiája, hogy a forgalmazott teljes termékszortimentben a megbízható, kiváló minőségű magyar termékeket részesíti előnyben - emelte ki Feiner Péter, a Spar igazgatóságának elnöke, s hozzátette: - Örülünk, hogy a szakma is felismerte pozitív törekvéseinket, és munkánkat ezzel a megtisztelő díjjal értékeli. A vásárlói szempontokat előtérbe állítva tudjuk azt, hogy vevőink a magyar termékeket preferálják, ezért kommunikációnkban mindent megteszünk a hazai termékek népszerűsítése érdekében. Közel 15ezer magyar munkatárs, magyar menedzsment dolgozik nálunk, és mivel a vásárlók igényeit kell szem előtt tartani, így a legfontosabb szempont, hogy a termékválaszték is a hazai fogyasztói igényekre, hazai gyártókra, hazai termelőkre épüljön.
A Sparnál - nyilatkozta Laber Zsuzsa kommunikációs vezető - átlagban 80 százalék a magyar áruk aránya, de egyes termékeknél, a minőségi vagy mennyiségi nehézségek miatt nem tudják mindig tartani ezt a belső elvárást.
A Sparnál - nyilatkozta Laber Zsuzsa kommunikációs vezető - átlagban 80 százalék a magyar áruk aránya, de egyes termékeknél, a minőségi vagy mennyiségi nehézségek miatt nem tudják mindig tartani ezt a belső elvárást.
A Sparnál - nyilatkozta Laber Zsuzsa kommunikációs vezető - átlagban 80 százalék a magyar áruk aránya, de egyes termékeknél, a minőségi vagy mennyiségi nehézségek miatt nem tudják mindig tartani ezt a belső elvárást.