Gazdaság

2010.08.20. 11:26

GfK: népszerűbb a vörösbor, főleg a műanyag palackos

Vörösborokból 15 százalékkal többet, míg fehérborból ugyanennyivel kevesebbet vásároltak tavaly a fogyasztók Magyarországon, és az üveges borok helyére egyre inkább a műanyag palackosak lépnek - állapította meg a háztartások borfogyasztásáról szóló felmérésében a GfK Hungária.

MTI

 Két éve még az eladott bor 81 százaléka volt üveges palackozású, tavaly viszont ennek az aránya 71 százalékra csökkent. Ugyanakkor a műanyag palackozású borok aránya egy év alatt 12-ről 20 százalékra nőtt. A bort elsősorban a szupermarketekben szerzik be a magyar fogyasztók, de folyamatosan növekszik a termelőktől történő vásárlás.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!