tanulmány

2020.09.13. 07:14

Építőipari cégek a tévéműsorok legaktívabb szponzorai

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a tévéműsorok 2020 első félévében megjelent szponzorüzeneteit vizsgálta.

Forrás: Shutterstock

Fotó: Tero Vesalainen

Építőipari cégek a tévéműsorok legaktívabb szponzorai – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a televíziók támogatási gyakorlatáról készült legfrissebb tanulmányából.

A hatóság kommunikációs igazgatóságának közleménye szerint a vizsgált csatornákon 2020 első félévében 64 670 szponzorüzenet jelent meg, a szponzorcégek száma pedig 927 volt. A legnagyobb eléréssel rendelkező televíziók 56 958 szpottal jelentkeztek, közülük a legtöbbet a TV2 (34 407), majd az RTL Klub (16 096) és a Duna TV (6455) vonultatta fel.

A legtöbbször, 2061 esetben az Austrotherm Kft. jelent meg szponzorként, ezt követte a Stavmat Építőanyag Kereskedelmi Kft. 1937 és a Leier Hungaria Kft. 1676 üzenettel. A legtöbb ilyen támogatói megjelenést a TV2 időjárás-jelentésében szerkesztették adásba (16 449), ezt a Duna TV Család-barát műsora (3618) és a Hír TV időjárás-jelentése (3293) követte.

A minta állandó szereplői a legnagyobb eléréssel rendelkező országos kereskedelmi televíziók – RTL Klub, TV2 – és a közszolgálati Duna TV volt, mellettük egy-egy hónapig helyet kapott a mintában a Duna World, az M2, az ATV, a Hír TV, a Life TV és a Story4 – írták.

Borítókép: illusztráció

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában