2011.06.08. 02:29
Túraautó vb - Vino esete a Maseratival
Budapest - Alain Menu és Yvan Muller nyerte meg a túraautó világbajnokság mogyoródi két futamát. Mi magyarok is örülhettünk Michelisz Norbert 2. helyének és Vinoczai Attila szereplésének.
A második futamon - amit a pályára zúduló eső miatt félbe kellett szakítani - a címvédő világbajnok, Yvan Muller az idei első győzelmét gyűjthette be. Itt, még az eső előtt Michelisz játszotta a főszerepet: a rajt utáni első kanyarban eltalálta az élen haladó Kristian Poulsent, és csúnyán összetörte az autóját. Pár kör megtétele után leszakadt az ég, s majd félórás várakozás után folytatódhatott a verseny. Michelisz BMW-jét az eső miatti kényszerszünetben villámgyors munkával nagyjából helyrehozták, de végül egy kör hátrányban a 15. helyen ért célba. Gabriele Tarquini ekkor is hallatott magáról. Még az eső előtt egy rendkívüli előzést bemutatva a holland Coronel és Menu elé került. A verseny újraindításakor próbálta védeni első helyét, de nem tudta megakadályozni Mullert és Huffot abban, hogy kettős győzelmet szerezzenek a mezőny egyetlen gyári csapatának, a Chevrolet-nak. A Seat pilótája így végül a dobogó harmadik fokára állhatott fel.
Mindezeket a kiváló székesfehérvári navigátor, Vinoczai Attila testközelből láthatta, hiszen a biztonsági autó (safety car), a Maserati jobb első ülésén foglalt helyet, a spanyol Bruno Coiera oldalán.
- Gyorsasági versenyen ez volt a csúcs az életemben - mondta nagy örömmel Vino, majd így folytatta: - Bár az sem volt pite, amikor Benik Balázsnak navigáltam Cipruson, a rali-vb futamon. Az viszont tény, hogy nagyon nagy dolog a túraautó vb-n a safety car tagjaként részt venni.
- Milyen élményekkel tért haza, sok volt a dolguk?
- Az első futamban szinte semmi sem. Az ember azt hinné, hogy egy vb-futam miatt feszültek lennének a résztvevők, de ez nem így van, egészen más közeg, mint amit én is vártam. Viccelődtek, oldott és fesztelen volt a hangulat, lazák voltak a pilóták, a hivatalos résztvevők. Dolgunk lényegében csak a második futamnál volt, amikor az eső, és nem Michelisz balesete miatt leintették a versenyt. Az autók ismét felsorakoztak a rajtrácsra, mi pedig az úgynevezett stand by pozícióban, a 12-es kanyarnál várakoztunk, s miután rendben elhaladtak mellettünk, az irányító torony a boxutca kijáratához vezényelt minket, ott kellett tovább várakoznunk.
- Bruno Coiera milyen társnak bizonyult?
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
A második futamon - amit a pályára zúduló eső miatt félbe kellett szakítani - a címvédő világbajnok, Yvan Muller az idei első győzelmét gyűjthette be. Itt, még az eső előtt Michelisz játszotta a főszerepet: a rajt utáni első kanyarban eltalálta az élen haladó Kristian Poulsent, és csúnyán összetörte az autóját. Pár kör megtétele után leszakadt az ég, s majd félórás várakozás után folytatódhatott a verseny. Michelisz BMW-jét az eső miatti kényszerszünetben villámgyors munkával nagyjából helyrehozták, de végül egy kör hátrányban a 15. helyen ért célba. Gabriele Tarquini ekkor is hallatott magáról. Még az eső előtt egy rendkívüli előzést bemutatva a holland Coronel és Menu elé került. A verseny újraindításakor próbálta védeni első helyét, de nem tudta megakadályozni Mullert és Huffot abban, hogy kettős győzelmet szerezzenek a mezőny egyetlen gyári csapatának, a Chevrolet-nak. A Seat pilótája így végül a dobogó harmadik fokára állhatott fel.
Mindezeket a kiváló székesfehérvári navigátor, Vinoczai Attila testközelből láthatta, hiszen a biztonsági autó (safety car), a Maserati jobb első ülésén foglalt helyet, a spanyol Bruno Coiera oldalán.
- Gyorsasági versenyen ez volt a csúcs az életemben - mondta nagy örömmel Vino, majd így folytatta: - Bár az sem volt pite, amikor Benik Balázsnak navigáltam Cipruson, a rali-vb futamon. Az viszont tény, hogy nagyon nagy dolog a túraautó vb-n a safety car tagjaként részt venni.
- Milyen élményekkel tért haza, sok volt a dolguk?
- Az első futamban szinte semmi sem. Az ember azt hinné, hogy egy vb-futam miatt feszültek lennének a résztvevők, de ez nem így van, egészen más közeg, mint amit én is vártam. Viccelődtek, oldott és fesztelen volt a hangulat, lazák voltak a pilóták, a hivatalos résztvevők. Dolgunk lényegében csak a második futamnál volt, amikor az eső, és nem Michelisz balesete miatt leintették a versenyt. Az autók ismét felsorakoztak a rajtrácsra, mi pedig az úgynevezett stand by pozícióban, a 12-es kanyarnál várakoztunk, s miután rendben elhaladtak mellettünk, az irányító torony a boxutca kijáratához vezényelt minket, ott kellett tovább várakoznunk.
- Bruno Coiera milyen társnak bizonyult?
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
Mindezeket a kiváló székesfehérvári navigátor, Vinoczai Attila testközelből láthatta, hiszen a biztonsági autó (safety car), a Maserati jobb első ülésén foglalt helyet, a spanyol Bruno Coiera oldalán.
- Gyorsasági versenyen ez volt a csúcs az életemben - mondta nagy örömmel Vino, majd így folytatta: - Bár az sem volt pite, amikor Benik Balázsnak navigáltam Cipruson, a rali-vb futamon. Az viszont tény, hogy nagyon nagy dolog a túraautó vb-n a safety car tagjaként részt venni.
- Milyen élményekkel tért haza, sok volt a dolguk?
- Az első futamban szinte semmi sem. Az ember azt hinné, hogy egy vb-futam miatt feszültek lennének a résztvevők, de ez nem így van, egészen más közeg, mint amit én is vártam. Viccelődtek, oldott és fesztelen volt a hangulat, lazák voltak a pilóták, a hivatalos résztvevők. Dolgunk lényegében csak a második futamnál volt, amikor az eső, és nem Michelisz balesete miatt leintették a versenyt. Az autók ismét felsorakoztak a rajtrácsra, mi pedig az úgynevezett stand by pozícióban, a 12-es kanyarnál várakoztunk, s miután rendben elhaladtak mellettünk, az irányító torony a boxutca kijáratához vezényelt minket, ott kellett tovább várakoznunk.
- Bruno Coiera milyen társnak bizonyult?
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
Mindezeket a kiváló székesfehérvári navigátor, Vinoczai Attila testközelből láthatta, hiszen a biztonsági autó (safety car), a Maserati jobb első ülésén foglalt helyet, a spanyol Bruno Coiera oldalán.
- Gyorsasági versenyen ez volt a csúcs az életemben - mondta nagy örömmel Vino, majd így folytatta: - Bár az sem volt pite, amikor Benik Balázsnak navigáltam Cipruson, a rali-vb futamon. Az viszont tény, hogy nagyon nagy dolog a túraautó vb-n a safety car tagjaként részt venni.
- Milyen élményekkel tért haza, sok volt a dolguk?
- Az első futamban szinte semmi sem. Az ember azt hinné, hogy egy vb-futam miatt feszültek lennének a résztvevők, de ez nem így van, egészen más közeg, mint amit én is vártam. Viccelődtek, oldott és fesztelen volt a hangulat, lazák voltak a pilóták, a hivatalos résztvevők. Dolgunk lényegében csak a második futamnál volt, amikor az eső, és nem Michelisz balesete miatt leintették a versenyt. Az autók ismét felsorakoztak a rajtrácsra, mi pedig az úgynevezett stand by pozícióban, a 12-es kanyarnál várakoztunk, s miután rendben elhaladtak mellettünk, az irányító torony a boxutca kijáratához vezényelt minket, ott kellett tovább várakoznunk.
- Bruno Coiera milyen társnak bizonyult?
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Gyorsasági versenyen ez volt a csúcs az életemben - mondta nagy örömmel Vino, majd így folytatta: - Bár az sem volt pite, amikor Benik Balázsnak navigáltam Cipruson, a rali-vb futamon. Az viszont tény, hogy nagyon nagy dolog a túraautó vb-n a safety car tagjaként részt venni.
- Milyen élményekkel tért haza, sok volt a dolguk?
- Az első futamban szinte semmi sem. Az ember azt hinné, hogy egy vb-futam miatt feszültek lennének a résztvevők, de ez nem így van, egészen más közeg, mint amit én is vártam. Viccelődtek, oldott és fesztelen volt a hangulat, lazák voltak a pilóták, a hivatalos résztvevők. Dolgunk lényegében csak a második futamnál volt, amikor az eső, és nem Michelisz balesete miatt leintették a versenyt. Az autók ismét felsorakoztak a rajtrácsra, mi pedig az úgynevezett stand by pozícióban, a 12-es kanyarnál várakoztunk, s miután rendben elhaladtak mellettünk, az irányító torony a boxutca kijáratához vezényelt minket, ott kellett tovább várakoznunk.
- Bruno Coiera milyen társnak bizonyult?
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Gyorsasági versenyen ez volt a csúcs az életemben - mondta nagy örömmel Vino, majd így folytatta: - Bár az sem volt pite, amikor Benik Balázsnak navigáltam Cipruson, a rali-vb futamon. Az viszont tény, hogy nagyon nagy dolog a túraautó vb-n a safety car tagjaként részt venni.
- Milyen élményekkel tért haza, sok volt a dolguk?
- Az első futamban szinte semmi sem. Az ember azt hinné, hogy egy vb-futam miatt feszültek lennének a résztvevők, de ez nem így van, egészen más közeg, mint amit én is vártam. Viccelődtek, oldott és fesztelen volt a hangulat, lazák voltak a pilóták, a hivatalos résztvevők. Dolgunk lényegében csak a második futamnál volt, amikor az eső, és nem Michelisz balesete miatt leintették a versenyt. Az autók ismét felsorakoztak a rajtrácsra, mi pedig az úgynevezett stand by pozícióban, a 12-es kanyarnál várakoztunk, s miután rendben elhaladtak mellettünk, az irányító torony a boxutca kijáratához vezényelt minket, ott kellett tovább várakoznunk.
- Bruno Coiera milyen társnak bizonyult?
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Milyen élményekkel tért haza, sok volt a dolguk?
- Az első futamban szinte semmi sem. Az ember azt hinné, hogy egy vb-futam miatt feszültek lennének a résztvevők, de ez nem így van, egészen más közeg, mint amit én is vártam. Viccelődtek, oldott és fesztelen volt a hangulat, lazák voltak a pilóták, a hivatalos résztvevők. Dolgunk lényegében csak a második futamnál volt, amikor az eső, és nem Michelisz balesete miatt leintették a versenyt. Az autók ismét felsorakoztak a rajtrácsra, mi pedig az úgynevezett stand by pozícióban, a 12-es kanyarnál várakoztunk, s miután rendben elhaladtak mellettünk, az irányító torony a boxutca kijáratához vezényelt minket, ott kellett tovább várakoznunk.
- Bruno Coiera milyen társnak bizonyult?
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Milyen élményekkel tért haza, sok volt a dolguk?
- Az első futamban szinte semmi sem. Az ember azt hinné, hogy egy vb-futam miatt feszültek lennének a résztvevők, de ez nem így van, egészen más közeg, mint amit én is vártam. Viccelődtek, oldott és fesztelen volt a hangulat, lazák voltak a pilóták, a hivatalos résztvevők. Dolgunk lényegében csak a második futamnál volt, amikor az eső, és nem Michelisz balesete miatt leintették a versenyt. Az autók ismét felsorakoztak a rajtrácsra, mi pedig az úgynevezett stand by pozícióban, a 12-es kanyarnál várakoztunk, s miután rendben elhaladtak mellettünk, az irányító torony a boxutca kijáratához vezényelt minket, ott kellett tovább várakoznunk.
- Bruno Coiera milyen társnak bizonyult?
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Az első futamban szinte semmi sem. Az ember azt hinné, hogy egy vb-futam miatt feszültek lennének a résztvevők, de ez nem így van, egészen más közeg, mint amit én is vártam. Viccelődtek, oldott és fesztelen volt a hangulat, lazák voltak a pilóták, a hivatalos résztvevők. Dolgunk lényegében csak a második futamnál volt, amikor az eső, és nem Michelisz balesete miatt leintették a versenyt. Az autók ismét felsorakoztak a rajtrácsra, mi pedig az úgynevezett stand by pozícióban, a 12-es kanyarnál várakoztunk, s miután rendben elhaladtak mellettünk, az irányító torony a boxutca kijáratához vezényelt minket, ott kellett tovább várakoznunk.
- Bruno Coiera milyen társnak bizonyult?
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Az első futamban szinte semmi sem. Az ember azt hinné, hogy egy vb-futam miatt feszültek lennének a résztvevők, de ez nem így van, egészen más közeg, mint amit én is vártam. Viccelődtek, oldott és fesztelen volt a hangulat, lazák voltak a pilóták, a hivatalos résztvevők. Dolgunk lényegében csak a második futamnál volt, amikor az eső, és nem Michelisz balesete miatt leintették a versenyt. Az autók ismét felsorakoztak a rajtrácsra, mi pedig az úgynevezett stand by pozícióban, a 12-es kanyarnál várakoztunk, s miután rendben elhaladtak mellettünk, az irányító torony a boxutca kijáratához vezényelt minket, ott kellett tovább várakoznunk.
- Bruno Coiera milyen társnak bizonyult?
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Bruno Coiera milyen társnak bizonyult?
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Bruno Coiera milyen társnak bizonyult?
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Több éve résztvevője már a sorozatnak, de azonnal elfogadott, nagyon közvetlen volt velem. Felajánlotta például a saját szakállára, mondván, ha balhé lenne, azt majd ő elviszi, hogy a Maserati-kupa betétfutamon vezessem én az 529 lóerős, Ferrari-motoros biztonsági autót. Azt mondanom sem kell, hogy nagyon érdekes volt, hatalmas élményt jelentett. De például Bruno azonnal bemutatott a régi ismerőseinek, az egyaránt világbajnok Mullernek és Menunek, amikor ők odajöttek hozzánk, s velem is teljesen lazán elbeszélgettek, érdeklődtek rólam.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Lesz ennek folytatása?
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
- Úgy tűnik, hogy igen. Amikor vége lett a második futamnak, az egyik versenyigazgató azzal köszönt el tőlem, hogy ugye jövőre is találkozunk. Mert nagyon tetszett a nemzetközi szövetség, az FIA embereinek a technikás mogyoródi pálya, s az, hogy ilyen sok néző volt kíváncsi erre a vb-futamra.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
(Forrás: Amber PR)
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
A világbajnokság állása 8 verseny után, pilóták: 1. Rob Huff (Chevrolet)150 pont,
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
2. Yvan Muller (Chevrolet)119 pont, 3. Alain Menu (Chevrolet)104 pont, 4. Gabriele Tarquini (Seat) 75 pont, 5. Tiago Monteiro (Seat) 74 pont,
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
... 7. Michelisz Norbert (BMW) 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.
Konstruktőrök: 1. Chevrolet 322 pont, 2. Seat193 pont, 3. BMW 185 pont, 4. Volvo 46 pont.