Az élelmiszerek, háztartási cikkek és drogériai termékek internetes értékesítési forgalma csaknem 45 százalékkal nőtt Magyarországon tavaly az első kilenc hónapban.
Az egyedülállók napja alkalmából tartott kiárusítás 2018 óta rendre meghaladja az Egyesült Államokban karácsony előtt megrendezett „fekete péntek” és az azt követő „kiberhétfő” bevásárlónapjain elért együttes árbevételt.
Kimagasló eredményeket képes felmutatni a hazai e-kereskedelem a pandémia által leginkább sújtott 2020-as évet követően is. De mi a titok és mi pörgeti a számokat az idei évben? Ezeknek a kérdéseknek jártunk utána.
Az e-kereskedelem végérvényesen a mindennapjaink része lett, szinte nincs olyan élethelyzet, amiben ne rendeltünk volna a netről: az e-vásárló magyarok több mint fele rendelt már online ágyában fekve vagy tévénézés közben, 23 százalékuk tömegközlekedés, 3
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal az idei évre is közzétette ellenőrzési tervét. Továbbra is kiemelt figyelem hárul az e-kereskedelmi szektorra, és fokozott cél a bújtatott foglalkoztatások feltárása.