2009.11.11. 12:29
Fő a biztonság! - téli akció a Hírlappal
Székesfehérvár - Rossz idők jönnek - a közlekedőkre. Autósokra, gyalogosokra, biciklisekre, mindenkire, aki nem teheti meg, hogy kuckójából, meleg szobájából nézze a hóesést.
Először szóljunk a mellékletről: terveink szerint olvashatnak arról - megmutatjuk térképen -, melyek Fejér megye leghófúvásosabb, legsíkosabb útszakai, milyen sorrendben, milyen szempontok alapján történik az úttisztítás. Fontos telefonszámokkal is szolgálunk, hiszen adott esetben nagyon lényeges lehet, hogy tudjuk, hol tudunk segítséget kérni, vagy éppenséggel el szabad-e indulni a megye vagy az ország távolabbi pontjaira - egyáltalán: járhatók-e az utak. Praktikus tanácsokkal is szolgálunk, mit tegyünk ha elakadunk, mivel szereljük fel az autót, vagy hogyan válasszunk téli abroncsot (már illett volna felszereltetni...). S megismerkedhetnek egy autóbuszvezetővel, aki egymillió kilométert vezetett baleset nélkül - bizonyára kaphatunk tőle tippeket a biztonságos közlekedésről. Arról is szólunk, hogyan hat az időjárás-változás a vezetési képességekre.
Amint említettük, az egész télen át tartó akciónk egy fórummal kezdődik. Erre a rendezvényre meghívtuk azokat a szakembereket, akiknek bármi köze (feladata) van a téli közlekedéssel kapcsolatban. Vendégünk lesz a Közút Kht., a rendőrség, a katasztrófavédelem, a Magyar Autóklub, a mentőszolgálat, a Depónia, a városgondnokság, a Széphő, a MÁV, az Alba Volán képviselője, akiket a téli felkészülésről faggatunk.
Olvasóink is kérdezhetnek e-mailben ([email protected] vagy [email protected]), levélben (Fejér Megyei Hírlap, 8000 Székesfehérvár, Ady Endre u.15). Egyébként olvasóink közreműködésére - ugyanúgy, mint korábbi táblaleszerelős vagy parlagfűirtásos akciónk idején - most is számítunk. Fotókat, információkat várunk tapasztalataikról, jelzést arról, ha például különösen veszélyes, síkos útszakaszokkal találkoznak. Információikat szinte megérkezésük percében lapunk on-line változatára is feltesszük, térképeinken jelöljük, így reményeink szerint napközben is állandóan aktuális, frissített híreket olvashatnak a téli úthelyzetről. (Nem mellesleg beküldőink nyerhetnek is velünk. Ez is hagyomány.)
A melléklettel és a fórummal - amint említettük - csak elkezdődik egy több hetes sorozat. Az aktuális hírek mellett ugyanis tipikus téli autós témákkal is foglalkozunk, cikkeket olvashatnak majd például arról, miért fontos, hogy tele tankkal induljunk útnak; miért halálosak a hajnalok; hogyan vigyázzunk a gyalogosok épségére; kinek kötelessége a járdák tisztítása; vagy miért érdemes télen tanulni a vezetést. Tartsanak a Hírlappal - még ha érdeklődés híján - netán a tél el is maradna...
Korábban a felesleges közlekedési táblák leszerelésében is közreműködtünk - cikkek itt!
Először szóljunk a mellékletről: terveink szerint olvashatnak arról - megmutatjuk térképen -, melyek Fejér megye leghófúvásosabb, legsíkosabb útszakai, milyen sorrendben, milyen szempontok alapján történik az úttisztítás. Fontos telefonszámokkal is szolgálunk, hiszen adott esetben nagyon lényeges lehet, hogy tudjuk, hol tudunk segítséget kérni, vagy éppenséggel el szabad-e indulni a megye vagy az ország távolabbi pontjaira - egyáltalán: járhatók-e az utak. Praktikus tanácsokkal is szolgálunk, mit tegyünk ha elakadunk, mivel szereljük fel az autót, vagy hogyan válasszunk téli abroncsot (már illett volna felszereltetni...). S megismerkedhetnek egy autóbuszvezetővel, aki egymillió kilométert vezetett baleset nélkül - bizonyára kaphatunk tőle tippeket a biztonságos közlekedésről. Arról is szólunk, hogyan hat az időjárás-változás a vezetési képességekre.
Amint említettük, az egész télen át tartó akciónk egy fórummal kezdődik. Erre a rendezvényre meghívtuk azokat a szakembereket, akiknek bármi köze (feladata) van a téli közlekedéssel kapcsolatban. Vendégünk lesz a Közút Kht., a rendőrség, a katasztrófavédelem, a Magyar Autóklub, a mentőszolgálat, a Depónia, a városgondnokság, a Széphő, a MÁV, az Alba Volán képviselője, akiket a téli felkészülésről faggatunk.
Olvasóink is kérdezhetnek e-mailben ([email protected] vagy [email protected]), levélben (Fejér Megyei Hírlap, 8000 Székesfehérvár, Ady Endre u.15). Egyébként olvasóink közreműködésére - ugyanúgy, mint korábbi táblaleszerelős vagy parlagfűirtásos akciónk idején - most is számítunk. Fotókat, információkat várunk tapasztalataikról, jelzést arról, ha például különösen veszélyes, síkos útszakaszokkal találkoznak. Információikat szinte megérkezésük percében lapunk on-line változatára is feltesszük, térképeinken jelöljük, így reményeink szerint napközben is állandóan aktuális, frissített híreket olvashatnak a téli úthelyzetről. (Nem mellesleg beküldőink nyerhetnek is velünk. Ez is hagyomány.)
A melléklettel és a fórummal - amint említettük - csak elkezdődik egy több hetes sorozat. Az aktuális hírek mellett ugyanis tipikus téli autós témákkal is foglalkozunk, cikkeket olvashatnak majd például arról, miért fontos, hogy tele tankkal induljunk útnak; miért halálosak a hajnalok; hogyan vigyázzunk a gyalogosok épségére; kinek kötelessége a járdák tisztítása; vagy miért érdemes télen tanulni a vezetést. Tartsanak a Hírlappal - még ha érdeklődés híján - netán a tél el is maradna...
Korábban a felesleges közlekedési táblák leszerelésében is közreműködtünk - cikkek itt!
Amint említettük, az egész télen át tartó akciónk egy fórummal kezdődik. Erre a rendezvényre meghívtuk azokat a szakembereket, akiknek bármi köze (feladata) van a téli közlekedéssel kapcsolatban. Vendégünk lesz a Közút Kht., a rendőrség, a katasztrófavédelem, a Magyar Autóklub, a mentőszolgálat, a Depónia, a városgondnokság, a Széphő, a MÁV, az Alba Volán képviselője, akiket a téli felkészülésről faggatunk.
Olvasóink is kérdezhetnek e-mailben ([email protected] vagy [email protected]), levélben (Fejér Megyei Hírlap, 8000 Székesfehérvár, Ady Endre u.15). Egyébként olvasóink közreműködésére - ugyanúgy, mint korábbi táblaleszerelős vagy parlagfűirtásos akciónk idején - most is számítunk. Fotókat, információkat várunk tapasztalataikról, jelzést arról, ha például különösen veszélyes, síkos útszakaszokkal találkoznak. Információikat szinte megérkezésük percében lapunk on-line változatára is feltesszük, térképeinken jelöljük, így reményeink szerint napközben is állandóan aktuális, frissített híreket olvashatnak a téli úthelyzetről. (Nem mellesleg beküldőink nyerhetnek is velünk. Ez is hagyomány.)
A melléklettel és a fórummal - amint említettük - csak elkezdődik egy több hetes sorozat. Az aktuális hírek mellett ugyanis tipikus téli autós témákkal is foglalkozunk, cikkeket olvashatnak majd például arról, miért fontos, hogy tele tankkal induljunk útnak; miért halálosak a hajnalok; hogyan vigyázzunk a gyalogosok épségére; kinek kötelessége a járdák tisztítása; vagy miért érdemes télen tanulni a vezetést. Tartsanak a Hírlappal - még ha érdeklődés híján - netán a tél el is maradna...
Korábban a felesleges közlekedési táblák leszerelésében is közreműködtünk - cikkek itt!
Amint említettük, az egész télen át tartó akciónk egy fórummal kezdődik. Erre a rendezvényre meghívtuk azokat a szakembereket, akiknek bármi köze (feladata) van a téli közlekedéssel kapcsolatban. Vendégünk lesz a Közút Kht., a rendőrség, a katasztrófavédelem, a Magyar Autóklub, a mentőszolgálat, a Depónia, a városgondnokság, a Széphő, a MÁV, az Alba Volán képviselője, akiket a téli felkészülésről faggatunk.
Olvasóink is kérdezhetnek e-mailben ([email protected] vagy [email protected]), levélben (Fejér Megyei Hírlap, 8000 Székesfehérvár, Ady Endre u.15). Egyébként olvasóink közreműködésére - ugyanúgy, mint korábbi táblaleszerelős vagy parlagfűirtásos akciónk idején - most is számítunk. Fotókat, információkat várunk tapasztalataikról, jelzést arról, ha például különösen veszélyes, síkos útszakaszokkal találkoznak. Információikat szinte megérkezésük percében lapunk on-line változatára is feltesszük, térképeinken jelöljük, így reményeink szerint napközben is állandóan aktuális, frissített híreket olvashatnak a téli úthelyzetről. (Nem mellesleg beküldőink nyerhetnek is velünk. Ez is hagyomány.)
A melléklettel és a fórummal - amint említettük - csak elkezdődik egy több hetes sorozat. Az aktuális hírek mellett ugyanis tipikus téli autós témákkal is foglalkozunk, cikkeket olvashatnak majd például arról, miért fontos, hogy tele tankkal induljunk útnak; miért halálosak a hajnalok; hogyan vigyázzunk a gyalogosok épségére; kinek kötelessége a járdák tisztítása; vagy miért érdemes télen tanulni a vezetést. Tartsanak a Hírlappal - még ha érdeklődés híján - netán a tél el is maradna...
Korábban a felesleges közlekedési táblák leszerelésében is közreműködtünk - cikkek itt!
Olvasóink is kérdezhetnek e-mailben ([email protected] vagy [email protected]), levélben (Fejér Megyei Hírlap, 8000 Székesfehérvár, Ady Endre u.15). Egyébként olvasóink közreműködésére - ugyanúgy, mint korábbi táblaleszerelős vagy parlagfűirtásos akciónk idején - most is számítunk. Fotókat, információkat várunk tapasztalataikról, jelzést arról, ha például különösen veszélyes, síkos útszakaszokkal találkoznak. Információikat szinte megérkezésük percében lapunk on-line változatára is feltesszük, térképeinken jelöljük, így reményeink szerint napközben is állandóan aktuális, frissített híreket olvashatnak a téli úthelyzetről. (Nem mellesleg beküldőink nyerhetnek is velünk. Ez is hagyomány.)
A melléklettel és a fórummal - amint említettük - csak elkezdődik egy több hetes sorozat. Az aktuális hírek mellett ugyanis tipikus téli autós témákkal is foglalkozunk, cikkeket olvashatnak majd például arról, miért fontos, hogy tele tankkal induljunk útnak; miért halálosak a hajnalok; hogyan vigyázzunk a gyalogosok épségére; kinek kötelessége a járdák tisztítása; vagy miért érdemes télen tanulni a vezetést. Tartsanak a Hírlappal - még ha érdeklődés híján - netán a tél el is maradna...
Korábban a felesleges közlekedési táblák leszerelésében is közreműködtünk - cikkek itt!
Olvasóink is kérdezhetnek e-mailben ([email protected] vagy [email protected]), levélben (Fejér Megyei Hírlap, 8000 Székesfehérvár, Ady Endre u.15). Egyébként olvasóink közreműködésére - ugyanúgy, mint korábbi táblaleszerelős vagy parlagfűirtásos akciónk idején - most is számítunk. Fotókat, információkat várunk tapasztalataikról, jelzést arról, ha például különösen veszélyes, síkos útszakaszokkal találkoznak. Információikat szinte megérkezésük percében lapunk on-line változatára is feltesszük, térképeinken jelöljük, így reményeink szerint napközben is állandóan aktuális, frissített híreket olvashatnak a téli úthelyzetről. (Nem mellesleg beküldőink nyerhetnek is velünk. Ez is hagyomány.)
A melléklettel és a fórummal - amint említettük - csak elkezdődik egy több hetes sorozat. Az aktuális hírek mellett ugyanis tipikus téli autós témákkal is foglalkozunk, cikkeket olvashatnak majd például arról, miért fontos, hogy tele tankkal induljunk útnak; miért halálosak a hajnalok; hogyan vigyázzunk a gyalogosok épségére; kinek kötelessége a járdák tisztítása; vagy miért érdemes télen tanulni a vezetést. Tartsanak a Hírlappal - még ha érdeklődés híján - netán a tél el is maradna...
Korábban a felesleges közlekedési táblák leszerelésében is közreműködtünk - cikkek itt!
A melléklettel és a fórummal - amint említettük - csak elkezdődik egy több hetes sorozat. Az aktuális hírek mellett ugyanis tipikus téli autós témákkal is foglalkozunk, cikkeket olvashatnak majd például arról, miért fontos, hogy tele tankkal induljunk útnak; miért halálosak a hajnalok; hogyan vigyázzunk a gyalogosok épségére; kinek kötelessége a járdák tisztítása; vagy miért érdemes télen tanulni a vezetést. Tartsanak a Hírlappal - még ha érdeklődés híján - netán a tél el is maradna...
Korábban a felesleges közlekedési táblák leszerelésében is közreműködtünk - cikkek itt!
A melléklettel és a fórummal - amint említettük - csak elkezdődik egy több hetes sorozat. Az aktuális hírek mellett ugyanis tipikus téli autós témákkal is foglalkozunk, cikkeket olvashatnak majd például arról, miért fontos, hogy tele tankkal induljunk útnak; miért halálosak a hajnalok; hogyan vigyázzunk a gyalogosok épségére; kinek kötelessége a járdák tisztítása; vagy miért érdemes télen tanulni a vezetést. Tartsanak a Hírlappal - még ha érdeklődés híján - netán a tél el is maradna...
Korábban a felesleges közlekedési táblák leszerelésében is közreműködtünk - cikkek itt!
Korábban a felesleges közlekedési táblák leszerelésében is közreműködtünk - cikkek itt!
Korábban a felesleges közlekedési táblák leszerelésében is közreműködtünk - cikkek itt!