2009.11.26. 03:28
Le Mans és a Hankook-gumi
Dunaújváros - Földrészünk újságíróinak tartott bemutatkozó sajtótájékoztatót a 2007 óta termelő Hankook Tire.
Sok újat azonban nem tudhattunk meg, csak olyat, amiről már korábban is beszámoltunk. A tájékoztató főként a külföldi sajtónak szólt.
A rendezvényt egyébként abból az alkalomból szervezték, hogy (szeptemberben, miként arról már írtunk) megkezdődött a magyarországi Hankook-gyár második ütemének építése. Átadása 2010 decemberében várható - hangzott el a tájékoztatón.
Az európai bemutatkozás (az idézőjel oka: eddig még nem volt hasonló méretű színrelépés, de a Hankook, mint közismert, 2007 nyara óta működik Európában, egészen pontosan: koreai, japán, kínai és egyesült államokbeli cégalapítása után Magyarországon) a vállalkozás magasszintű vezetőinek jelenlétében zajlott le. Itt volt Jin Wook Choi, a Hankook végrehajtási alelnöke, európai főnöke, Felix Kinzer európai közönségkapcsolati főnök és Hendrik Stevens, az európai technológiai kutatóközpont vezetője is.
Arról, hogy min is dolgozik a gumigyártó cég kutatóközpontja (egyebek mellett), látványos bizonyítékot szolgáltatott a sajtótájékoztatón kiállított narancsszínű kerékabroncs. A Hankook is kutatja, miként lehetne anyagában színezni az abroncsokat. Ám eddig az az eredmény, hogy színezni csak a korommentes gumikat lehet - azok viszont nem elég kemények: alig ötven kilométer után menthetetlenül elkopnak. Aki először rájön a titokra, óriási eladásokat produkálhat...
A magyar Hankook-gyár második ütemében a tervek szerint 2011 augusztusára érik el a teljes termelési szintet: akkor ugyanúgy tizenötezer abroncsot gyártanak majd naponta, mint a már meglévő üzemekben. Mindez a mostani gyárban foglalkoztatott 1200 ember mellett újabb 700 munkás szerződtetését jelenti.
A Hankook egyébként 2002 és 2008 között több mint megduplázta pénzügyi bevételét a világpiacon. Ebben komoly szerepet játszott az egyetlen európai (magyarországi) gyár megjelenése. A Hankook a legendás Le Mans-on, a 24 órás megbízhatósági sportkocsiversenyen is képviselteti már magát. Hannoveri külön fejlesztőközpontjukban a legújabb európai uniós előírások teljesítésére törekednek.
Sok újat azonban nem tudhattunk meg, csak olyat, amiről már korábban is beszámoltunk. A tájékoztató főként a külföldi sajtónak szólt.
A rendezvényt egyébként abból az alkalomból szervezték, hogy (szeptemberben, miként arról már írtunk) megkezdődött a magyarországi Hankook-gyár második ütemének építése. Átadása 2010 decemberében várható - hangzott el a tájékoztatón.
Az európai bemutatkozás (az idézőjel oka: eddig még nem volt hasonló méretű színrelépés, de a Hankook, mint közismert, 2007 nyara óta működik Európában, egészen pontosan: koreai, japán, kínai és egyesült államokbeli cégalapítása után Magyarországon) a vállalkozás magasszintű vezetőinek jelenlétében zajlott le. Itt volt Jin Wook Choi, a Hankook végrehajtási alelnöke, európai főnöke, Felix Kinzer európai közönségkapcsolati főnök és Hendrik Stevens, az európai technológiai kutatóközpont vezetője is.
Arról, hogy min is dolgozik a gumigyártó cég kutatóközpontja (egyebek mellett), látványos bizonyítékot szolgáltatott a sajtótájékoztatón kiállított narancsszínű kerékabroncs. A Hankook is kutatja, miként lehetne anyagában színezni az abroncsokat. Ám eddig az az eredmény, hogy színezni csak a korommentes gumikat lehet - azok viszont nem elég kemények: alig ötven kilométer után menthetetlenül elkopnak. Aki először rájön a titokra, óriási eladásokat produkálhat...
A magyar Hankook-gyár második ütemében a tervek szerint 2011 augusztusára érik el a teljes termelési szintet: akkor ugyanúgy tizenötezer abroncsot gyártanak majd naponta, mint a már meglévő üzemekben. Mindez a mostani gyárban foglalkoztatott 1200 ember mellett újabb 700 munkás szerződtetését jelenti.
A Hankook egyébként 2002 és 2008 között több mint megduplázta pénzügyi bevételét a világpiacon. Ebben komoly szerepet játszott az egyetlen európai (magyarországi) gyár megjelenése. A Hankook a legendás Le Mans-on, a 24 órás megbízhatósági sportkocsiversenyen is képviselteti már magát. Hannoveri külön fejlesztőközpontjukban a legújabb európai uniós előírások teljesítésére törekednek.
A rendezvényt egyébként abból az alkalomból szervezték, hogy (szeptemberben, miként arról már írtunk) megkezdődött a magyarországi Hankook-gyár második ütemének építése. Átadása 2010 decemberében várható - hangzott el a tájékoztatón.
Az európai bemutatkozás (az idézőjel oka: eddig még nem volt hasonló méretű színrelépés, de a Hankook, mint közismert, 2007 nyara óta működik Európában, egészen pontosan: koreai, japán, kínai és egyesült államokbeli cégalapítása után Magyarországon) a vállalkozás magasszintű vezetőinek jelenlétében zajlott le. Itt volt Jin Wook Choi, a Hankook végrehajtási alelnöke, európai főnöke, Felix Kinzer európai közönségkapcsolati főnök és Hendrik Stevens, az európai technológiai kutatóközpont vezetője is.
Arról, hogy min is dolgozik a gumigyártó cég kutatóközpontja (egyebek mellett), látványos bizonyítékot szolgáltatott a sajtótájékoztatón kiállított narancsszínű kerékabroncs. A Hankook is kutatja, miként lehetne anyagában színezni az abroncsokat. Ám eddig az az eredmény, hogy színezni csak a korommentes gumikat lehet - azok viszont nem elég kemények: alig ötven kilométer után menthetetlenül elkopnak. Aki először rájön a titokra, óriási eladásokat produkálhat...
A magyar Hankook-gyár második ütemében a tervek szerint 2011 augusztusára érik el a teljes termelési szintet: akkor ugyanúgy tizenötezer abroncsot gyártanak majd naponta, mint a már meglévő üzemekben. Mindez a mostani gyárban foglalkoztatott 1200 ember mellett újabb 700 munkás szerződtetését jelenti.
A Hankook egyébként 2002 és 2008 között több mint megduplázta pénzügyi bevételét a világpiacon. Ebben komoly szerepet játszott az egyetlen európai (magyarországi) gyár megjelenése. A Hankook a legendás Le Mans-on, a 24 órás megbízhatósági sportkocsiversenyen is képviselteti már magát. Hannoveri külön fejlesztőközpontjukban a legújabb európai uniós előírások teljesítésére törekednek.
A rendezvényt egyébként abból az alkalomból szervezték, hogy (szeptemberben, miként arról már írtunk) megkezdődött a magyarországi Hankook-gyár második ütemének építése. Átadása 2010 decemberében várható - hangzott el a tájékoztatón.
Az európai bemutatkozás (az idézőjel oka: eddig még nem volt hasonló méretű színrelépés, de a Hankook, mint közismert, 2007 nyara óta működik Európában, egészen pontosan: koreai, japán, kínai és egyesült államokbeli cégalapítása után Magyarországon) a vállalkozás magasszintű vezetőinek jelenlétében zajlott le. Itt volt Jin Wook Choi, a Hankook végrehajtási alelnöke, európai főnöke, Felix Kinzer európai közönségkapcsolati főnök és Hendrik Stevens, az európai technológiai kutatóközpont vezetője is.
Arról, hogy min is dolgozik a gumigyártó cég kutatóközpontja (egyebek mellett), látványos bizonyítékot szolgáltatott a sajtótájékoztatón kiállított narancsszínű kerékabroncs. A Hankook is kutatja, miként lehetne anyagában színezni az abroncsokat. Ám eddig az az eredmény, hogy színezni csak a korommentes gumikat lehet - azok viszont nem elég kemények: alig ötven kilométer után menthetetlenül elkopnak. Aki először rájön a titokra, óriási eladásokat produkálhat...
A magyar Hankook-gyár második ütemében a tervek szerint 2011 augusztusára érik el a teljes termelési szintet: akkor ugyanúgy tizenötezer abroncsot gyártanak majd naponta, mint a már meglévő üzemekben. Mindez a mostani gyárban foglalkoztatott 1200 ember mellett újabb 700 munkás szerződtetését jelenti.
A Hankook egyébként 2002 és 2008 között több mint megduplázta pénzügyi bevételét a világpiacon. Ebben komoly szerepet játszott az egyetlen európai (magyarországi) gyár megjelenése. A Hankook a legendás Le Mans-on, a 24 órás megbízhatósági sportkocsiversenyen is képviselteti már magát. Hannoveri külön fejlesztőközpontjukban a legújabb európai uniós előírások teljesítésére törekednek.
Az európai bemutatkozás (az idézőjel oka: eddig még nem volt hasonló méretű színrelépés, de a Hankook, mint közismert, 2007 nyara óta működik Európában, egészen pontosan: koreai, japán, kínai és egyesült államokbeli cégalapítása után Magyarországon) a vállalkozás magasszintű vezetőinek jelenlétében zajlott le. Itt volt Jin Wook Choi, a Hankook végrehajtási alelnöke, európai főnöke, Felix Kinzer európai közönségkapcsolati főnök és Hendrik Stevens, az európai technológiai kutatóközpont vezetője is.
Arról, hogy min is dolgozik a gumigyártó cég kutatóközpontja (egyebek mellett), látványos bizonyítékot szolgáltatott a sajtótájékoztatón kiállított narancsszínű kerékabroncs. A Hankook is kutatja, miként lehetne anyagában színezni az abroncsokat. Ám eddig az az eredmény, hogy színezni csak a korommentes gumikat lehet - azok viszont nem elég kemények: alig ötven kilométer után menthetetlenül elkopnak. Aki először rájön a titokra, óriási eladásokat produkálhat...
A magyar Hankook-gyár második ütemében a tervek szerint 2011 augusztusára érik el a teljes termelési szintet: akkor ugyanúgy tizenötezer abroncsot gyártanak majd naponta, mint a már meglévő üzemekben. Mindez a mostani gyárban foglalkoztatott 1200 ember mellett újabb 700 munkás szerződtetését jelenti.
A Hankook egyébként 2002 és 2008 között több mint megduplázta pénzügyi bevételét a világpiacon. Ebben komoly szerepet játszott az egyetlen európai (magyarországi) gyár megjelenése. A Hankook a legendás Le Mans-on, a 24 órás megbízhatósági sportkocsiversenyen is képviselteti már magát. Hannoveri külön fejlesztőközpontjukban a legújabb európai uniós előírások teljesítésére törekednek.
Az európai bemutatkozás (az idézőjel oka: eddig még nem volt hasonló méretű színrelépés, de a Hankook, mint közismert, 2007 nyara óta működik Európában, egészen pontosan: koreai, japán, kínai és egyesült államokbeli cégalapítása után Magyarországon) a vállalkozás magasszintű vezetőinek jelenlétében zajlott le. Itt volt Jin Wook Choi, a Hankook végrehajtási alelnöke, európai főnöke, Felix Kinzer európai közönségkapcsolati főnök és Hendrik Stevens, az európai technológiai kutatóközpont vezetője is.
Arról, hogy min is dolgozik a gumigyártó cég kutatóközpontja (egyebek mellett), látványos bizonyítékot szolgáltatott a sajtótájékoztatón kiállított narancsszínű kerékabroncs. A Hankook is kutatja, miként lehetne anyagában színezni az abroncsokat. Ám eddig az az eredmény, hogy színezni csak a korommentes gumikat lehet - azok viszont nem elég kemények: alig ötven kilométer után menthetetlenül elkopnak. Aki először rájön a titokra, óriási eladásokat produkálhat...
A magyar Hankook-gyár második ütemében a tervek szerint 2011 augusztusára érik el a teljes termelési szintet: akkor ugyanúgy tizenötezer abroncsot gyártanak majd naponta, mint a már meglévő üzemekben. Mindez a mostani gyárban foglalkoztatott 1200 ember mellett újabb 700 munkás szerződtetését jelenti.
A Hankook egyébként 2002 és 2008 között több mint megduplázta pénzügyi bevételét a világpiacon. Ebben komoly szerepet játszott az egyetlen európai (magyarországi) gyár megjelenése. A Hankook a legendás Le Mans-on, a 24 órás megbízhatósági sportkocsiversenyen is képviselteti már magát. Hannoveri külön fejlesztőközpontjukban a legújabb európai uniós előírások teljesítésére törekednek.
Arról, hogy min is dolgozik a gumigyártó cég kutatóközpontja (egyebek mellett), látványos bizonyítékot szolgáltatott a sajtótájékoztatón kiállított narancsszínű kerékabroncs. A Hankook is kutatja, miként lehetne anyagában színezni az abroncsokat. Ám eddig az az eredmény, hogy színezni csak a korommentes gumikat lehet - azok viszont nem elég kemények: alig ötven kilométer után menthetetlenül elkopnak. Aki először rájön a titokra, óriási eladásokat produkálhat...
A magyar Hankook-gyár második ütemében a tervek szerint 2011 augusztusára érik el a teljes termelési szintet: akkor ugyanúgy tizenötezer abroncsot gyártanak majd naponta, mint a már meglévő üzemekben. Mindez a mostani gyárban foglalkoztatott 1200 ember mellett újabb 700 munkás szerződtetését jelenti.
A Hankook egyébként 2002 és 2008 között több mint megduplázta pénzügyi bevételét a világpiacon. Ebben komoly szerepet játszott az egyetlen európai (magyarországi) gyár megjelenése. A Hankook a legendás Le Mans-on, a 24 órás megbízhatósági sportkocsiversenyen is képviselteti már magát. Hannoveri külön fejlesztőközpontjukban a legújabb európai uniós előírások teljesítésére törekednek.
Arról, hogy min is dolgozik a gumigyártó cég kutatóközpontja (egyebek mellett), látványos bizonyítékot szolgáltatott a sajtótájékoztatón kiállított narancsszínű kerékabroncs. A Hankook is kutatja, miként lehetne anyagában színezni az abroncsokat. Ám eddig az az eredmény, hogy színezni csak a korommentes gumikat lehet - azok viszont nem elég kemények: alig ötven kilométer után menthetetlenül elkopnak. Aki először rájön a titokra, óriási eladásokat produkálhat...
A magyar Hankook-gyár második ütemében a tervek szerint 2011 augusztusára érik el a teljes termelési szintet: akkor ugyanúgy tizenötezer abroncsot gyártanak majd naponta, mint a már meglévő üzemekben. Mindez a mostani gyárban foglalkoztatott 1200 ember mellett újabb 700 munkás szerződtetését jelenti.
A Hankook egyébként 2002 és 2008 között több mint megduplázta pénzügyi bevételét a világpiacon. Ebben komoly szerepet játszott az egyetlen európai (magyarországi) gyár megjelenése. A Hankook a legendás Le Mans-on, a 24 órás megbízhatósági sportkocsiversenyen is képviselteti már magát. Hannoveri külön fejlesztőközpontjukban a legújabb európai uniós előírások teljesítésére törekednek.
A magyar Hankook-gyár második ütemében a tervek szerint 2011 augusztusára érik el a teljes termelési szintet: akkor ugyanúgy tizenötezer abroncsot gyártanak majd naponta, mint a már meglévő üzemekben. Mindez a mostani gyárban foglalkoztatott 1200 ember mellett újabb 700 munkás szerződtetését jelenti.
A Hankook egyébként 2002 és 2008 között több mint megduplázta pénzügyi bevételét a világpiacon. Ebben komoly szerepet játszott az egyetlen európai (magyarországi) gyár megjelenése. A Hankook a legendás Le Mans-on, a 24 órás megbízhatósági sportkocsiversenyen is képviselteti már magát. Hannoveri külön fejlesztőközpontjukban a legújabb európai uniós előírások teljesítésére törekednek.
A magyar Hankook-gyár második ütemében a tervek szerint 2011 augusztusára érik el a teljes termelési szintet: akkor ugyanúgy tizenötezer abroncsot gyártanak majd naponta, mint a már meglévő üzemekben. Mindez a mostani gyárban foglalkoztatott 1200 ember mellett újabb 700 munkás szerződtetését jelenti.
A Hankook egyébként 2002 és 2008 között több mint megduplázta pénzügyi bevételét a világpiacon. Ebben komoly szerepet játszott az egyetlen európai (magyarországi) gyár megjelenése. A Hankook a legendás Le Mans-on, a 24 órás megbízhatósági sportkocsiversenyen is képviselteti már magát. Hannoveri külön fejlesztőközpontjukban a legújabb európai uniós előírások teljesítésére törekednek.
A Hankook egyébként 2002 és 2008 között több mint megduplázta pénzügyi bevételét a világpiacon. Ebben komoly szerepet játszott az egyetlen európai (magyarországi) gyár megjelenése. A Hankook a legendás Le Mans-on, a 24 órás megbízhatósági sportkocsiversenyen is képviselteti már magát. Hannoveri külön fejlesztőközpontjukban a legújabb európai uniós előírások teljesítésére törekednek.
A Hankook egyébként 2002 és 2008 között több mint megduplázta pénzügyi bevételét a világpiacon. Ebben komoly szerepet játszott az egyetlen európai (magyarországi) gyár megjelenése. A Hankook a legendás Le Mans-on, a 24 órás megbízhatósági sportkocsiversenyen is képviselteti már magát. Hannoveri külön fejlesztőközpontjukban a legújabb európai uniós előírások teljesítésére törekednek.