Elismerés

2 órája

Négy díjat hozott el a Global Finance magazin 2024 évi lakossági digitális banki versenyéről a Gránit Bank

A Legjobb mobilbanki applikáció, a Legjobb adaptív banki weboldal, valamint a Legjobb közösségi média marketing és szolgáltatások magyarországi kategóriáiban végzett az élen a Gránit Bank, utóbbi esetében pedig a kelet-közép európai régióban is a legjobb lett – közölte a pénzintézet.

MW

A Gránit Bank fiókja a Lechner Ödön fasorban, a Millenniumi Városközpontban a fõváros IX. kerületében, a Soroksári út mellett

Forrás: MTVA/Bizományosi

Fotó: Balaton József

A Gránit Bank ügyfélszámának gyors ütemű bővülésében nagy szerepe van a folyamatos innovációknak, ezen belül a digitális bankolásban főszerepet játszó mobilbanki applikáció, és a weboldal fejlesztésének is, amit a New York-i székhelyű Global Finance idén egy-egy díjjal ismert el. A Magyarországon legjobb mobilbanki applikáció díjjal többek között a széleskörű funkcionalitást és az app ügyfelek általi nagyarányú használatát ismerték el. 

A mobilon is teljes körűen – többek között a digitális hiteligénylésnél is kényelmesen használható – weboldalt a hazai piacon szintén a legjobbnak ítélték. További két díjjal ismerték el az ügyfelek megszólításában és az edukációban is kiemelkedő szerepet betöltő social média tevékenységet, amelyet nemcsak Magyarországon, hanem a régióban is a legjobbnak ítéltek.

2010-es indulása óta a Gránit Bank teljesítményét és innovációit a Global Finance idei díjaival együtt immár 65 hazai és nemzetközi elismeréssel honorálták. Nagy öröm számunkra, hogy a rangos nemzetközi szaklapok is elismerik a munkánkat, de még fontosabbak számunkra az ügyfelektől érkező pozitív visszajelzések, amelyek digitális szolgáltatásaink további bővítésére és fejlesztésére inspirálnak

– mondta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója.

Legjobb mobilbanki applikáció

A Global Finance értékelte a Gránit eBank applikáció ügyfelek által elérhető funkcióit, és meggyőző érvként szolgált az is, hogy az aktív mobilapp felhasználók száma – a dinamikusan növekvő ügyfélszám és az új funkciók révén - egy év alatt 80 százalékkal nőtt és az alkalmazást az ügyfelek 82 százaléka rendszeresen használja. 

 A Gránit eBank az elmúlt évben számos újdonsággal bővült: bankkártyát mindössze néhány gombnyomással igényelhetnek az ügyfelek ezen a felületen, amely azonnal rendelkezésre áll digitálisan; megtekinthetők a bankkártyák adatai, valamint a PIN kód is; néhány gombnyomással végezhetők állampapír tranzakciók értékpapírszámla-nyitással együtt. Ezen felül az applikációban lehetőség van csekkbefizetésre is.

Az elmúlt év egyik legnépszerűbb fejlesztése lett a devizaszámla-nyitás, és az appon belüli azonnali, devizapiaci középárfolyamon történő, díjak nélküli devizaváltás.

Legjobb adaptív banki weboldal

A díj odaítélésekor a Global Finance figyelembe vette, hogy a bank weboldala mobiltelefonra optimalizált reszponzív oldal, ahol minden funkció és tartalom ugyanolyan magas UX mellett érhető el mobilos nézetben is. 

A granitbank.hu weboldal nem csupán információk gyűjteménye, hanem annál sokkal több, egy olyan platform, ahol széleskörű banki szolgáltatásokat lehet elérni bankfiók felkeresése nélkül. Így lehetőség van bankszámlanyitásra, online bankolásra, vagy éppen jelzálog- vagy egyéb hitelek igénylésére is.

Legjobb közösségi média marketing és szolgáltatások

A közöségi média platformokat a Gránit Bank elsősorban arra használja, hogy edukatív tartalmakat osszon meg pénzügyi ismeretek és digitális bankolás kapcsán, ezzel is erősítve a felhasználók pénzügyi tudatosságát, valamint növelve az oldalakon a felhasználói aktivitást. 

A közösségi média csatornákon (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn) olyan tartalmak is szerepelnek, amelyek csalásmegelőzéssel, vállalati hírekkel, CSR aktivitással és ESG stratégiával foglalkoznak, de megosztásra kerülnek például szórakoztató tartalmak, kvízjátékok és keresztrejtvények és a bank blogjának tartalmai is az új termékek, szolgáltatások és kampányok bemutatása mellett.

A Gránit Bank már 2010-ben „digitálisnak született”. A Bank 14 évvel ezelőtt Magyarországon elsőként valósította meg a digitális üzleti modellt, amelynek keretében ügyfeleit fiókhálózat nélkül, elsősorban elektronikus csatornákon, okoseszközökön szolgálja ki. A Bank évről évre piacvezető innovatív digitális pénzügyi megoldásokkal jelenik meg, hogy az ügyfelek minél szélesebb körben kényelmesen, otthonról, fiókban való sorban állás nélkül intézhessék pénzügyeiket. A Gránit Bank a Mastercard Év Bankja 2023 versenyen elnyerte a fődíjat, és „Az év bankja” lett, emellett három kategóriában is első helyezett lett: „Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye” lett a megújított, 30 perces digitális babaváró kölcsönigénylési folyamat, és „Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása” lett a 6-26 év közötti fiataloknak kínált egyedi termékpaletta. Emellett a banknak ítélték „Az év akvizíciós marketing kampánya” díjat is. A Gránit Bank volt 2024-ben „A leggyorsabban növekvő digitális bank Magyarországon” a Global Banking and Finance Review neves brit pénzügyi szaklap szerint.

www.granitbank.hu

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában