Koronavírus Fejérben

2020.11.17. 17:30

Áram, szemét, víz – Online ügyintézésre térnek át Fejérben a szolgáltatók

Van olyan iroda, ahol csak időponttal fogadnak ügyfeleket, de olyan is van, ahol a személyes ügyintézésre nincs lehetőségük.

FMH

Forrás: Shutterstock

Nemzeti Közművek

A Nemzeti Közművek ügyfélszolgálati irodái zavartalan nyitvatartása mellett online ügyintézésre buzdítja ügyfeleit. A cég önkéntes kikapcsolási moratóriumot vállalt az ünnepi időszakra, azaz november 29. és 2021. január 8. között. Ez nemcsak a védett ügyfeleket érinti, hanem azokat a lakossági ügyfeleket is, akiknek 60 napon túli számlatartozásuk van. A kikapcsolási moratórium nem vonatkozik azokra, akiknél már ki van kapcsolva a szolgáltatás.

Széphő Zrt.

A Széphő Zrt. tekintetében a felhasználók minden esetben eljárhatnak online: a szolgáltató arról tájékoztat honlapján, hogy ügyfeleiknek lehetőségük van visszahívást is kérni az ügyintézőktől.

E.on

Az E.on ügyfélszolgálati irodáin szeptember második felétől személyes ügyintézésre csak előzetes időpontfoglalás után van lehetőség. A szolgáltató arra kéri ügyfeleit, hogy a kapott, maximum 20 perces időtartamra szóló időpontra egyedül érkezzenek, egyszerre egy ügyet intézzenek, valamint az irodában tartózkodás ideje alatt viseljenek szájmaszkot, és tartsák a 1,5 méteres védőtávolságot. Az ügyfeleknek a személyes ügyintézésen kívül lehetőségük van online, mobilapplikáción keresztül, telefonon, e-mailen, illetve videón keresztül is választ kapniuk kérdéseikre.

Fejérvíz Zrt.

A Fejérvíz Zrt. a felhasználók és munkavállalói egészségének védelme érdekében hétfőtől határozatlan időre felfüggeszti a személyes ügyfélfogadását. A felhasználókat arra kérik, hogy probléma esetén vegyék igénybe a szolgáltató online ügyfélszolgálatát, vagy hívják telefonon a Fejérvíz munkatársait. Az ügyfelek a vízmérőállást szintén bejelenthetik telefonon vagy e-mailben is, de a cég már elérhető az ENNYI alkalmazáson keresztül is.

Depónia Nonprofit Kft.

A Depónia Nonprofit Kft. több városban már átmenetileg bezárta ügyfélszolgálati irodáit. Az ügyfelek kéréseit, bejelentéseit, reklamációit minden esetben csak írásos formában, levélben, faxon vagy e-mailben tudják fogadni. A kialakult járványhelyzetben a cég arról tájékoztatta felhasználóit, hogy a székhelyén, a telephelyein, a hulladékudvaraiban és nyitva tartó ügyfélszolgálati irodáiban kötelező a szájmaszk használata.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában