Frissen Fejérből

2023.01.23. 11:05

Napok óta nincs se tévé, se internet, se telefon több fehérvári utcában!

Hétvégén „elesett” az internet a Vodafone-nál Székesfehérváron. Erről panaszkodtak többen is a közösségi oldalon, illetve akadt olvasó, aki minket is megkeresett, mondván, hátha mi pontosabb információhoz jutunk. Nos, a feol.hu megpróbálta kideríteni a hiba okát.

BB

Többen is panaszkodnak

Fotó: Illusztráció: Shutterstock

„Vodafone-os vagyok. Szombat óta nincs internet, tévé, telefonkapcsolat a Király soron” – szólt a Fehérvári vagyok elnevezésű csoport egyik hétfő délelőtti bejegyzése. „Nálunk sincs a Móricz Zsigmond utcában. Felhívtuk őket, azt mondták, hogy még ma sem lesz, nagy a probléma, de nem tudják mi” – olvasható a poszt alatti egyik válaszban. Hétfő reggel újabb levelet is kapott szerkesztőségünk, amelyben ez áll: „A Vodafone-nál városszerte nincs se internet, se tv szolgáltatás vasárnap reggel óta. Illetve ez a 4. alkalom egy héten belül, hogy több órás szolgáltatáskiesés van. Milyen szolgáltatás ez? És miért nem tájékoztatnak erről? Napok óta nincs szolgáltatás és semmi tájékoztatást nem tesznek közzé. Felháborító, hogy ma ilyen előfordulhat.” 

 Downdetector szerinti grafikon arról, hány hibabejelentés született az elmúlt 24 órában (január 23. 10.47 órai állapot)

A panaszok ellenére a szolgáltató holnapján, a leállások és jelentett panaszok grafikonja szerint Székesfehérvárról vasárnap délután csak 1-1, hétfő délelőtt pedig 3 hibabejelentést regisztráltak. Jól látszik ugyanakkor, hogy az elmúlt 24 órában országos szinten az átlagosnál több hibabejelentés futott be. A leggyakrabban bejelentett problémáknál - amelyek vélhetően nem az elmúlt időszakra vonatkoznak, hanem általánosságban igazak - az látszik, hogy a bejelentések 72 százaléka a vezetékes internettel, 23 százaléka a televíziós szolgáltatással, míg 4 százaléka a mobiltelefon szolgáltatással kapcsolatban érkezik a szolgáltatóhoz. 

Mi az oka annak, hogy nincs szolgáltatás? Mikorra várható a hiba elhárítása, a szolgáltatás helyreállása? Kell-e ilyen esetekben értesíteni az érintett ügyfeleket, vagy ha szélesebb az érintett háztartások köre, közleményt kiadni a hibáról? Kapnak-e az érintett ügyfelek bármilyen kártérítést a kiesett szolgáltatás miatt? Ezeket a kérdéseket szerettük volna feltenni egy illetékesnek a Vodafone-nál, ám ahogy az lenni szokott, ez esetben is csak írásban tehettük ezt meg, amire az alábbi válasz érkezett:

- A Vodafone Magyarország sajtóosztályán elmondták, hogy áramszolgáltatói hiba (áram kimaradás) miatt a hétvégén Székesfehérvár egyes területein az ügyfelek szolgáltatáskiesést tapasztalhattak a vezetékes szolgáltatások működésében. A szolgáltatások azóta teljes mértékben helyreálltak, zavartalanul működnek.  
 


 

 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában