2024.07.22. 07:00
Ez azért már több, mint tapintatlanság!
Modern korban élünk, lassan a mesterséges intelligencia mindent jobban tud nálunk, a munkánkat is elvégzi. Nem értem hát, hogy a bankoknál és a nagy szolgáltatóknál miért lehetetlen még mindig elvégezni azt az adminisztrációs műveletet, mellyel pl. halálesetet vagy éppen egy válást követően átírják a tulajdonos vagy az adós nevét a számítógépes nyilvántartásban? Az még hagyján, hogy húsz évvel ezelőtt, amikor ugyan már szintén elektronikus adatbázisokban kezelték az adatainkat, ötvenezer forint közjegyzői, illetve banki illeték befizetése után tíz év alatt sem sikerült átírni a hitelszerződésen egy nevet. Ám néhány hete, hat éve halott apósomat levélben értesítették, hogy július 1-jétől a régi áramszolgáltató jogilag is beolvad egy másik cégbe. Ez azért már több, mint tapintatlanság!