Kultúra

2010.09.22. 02:29

Látvány és mély dráma a Jézus Krisztus Szupersztárban

Budapest - Világsikerrel indítja az idei évadot a Madách Színház, a Jézus Krisztus szupersztár című musical bemutatásával. Tim Rice és Andrew Lloyd Webber darabját több, tehetségkutató-versenyeken feltűnt fiatal sztárral - hármas szereposztásban - Szirtes Tamás állította színpadra.

nincs nev

- A Jézus Krisztus szupersztár évtizedek óta a világ legnagyobb musicalszínházainak repertoárdarabja. Ez megkönnyítette vagy megnehezítette az ön dolgát?

- Webbernek ez a viszonylag korai, 1971-ben írt, harmadik musicalje alapvetően nehéz darab. Ezer részletből áll, ám rendkívül mély drámai története van, sokkal komolyabb mondanivalóval, mint általában a zenés darabok. Szerencse, hogy én Shakespeare-en edződött rendezőnek számítok, itt is jól jöttek a drámai előtanulmányaim . Ugyanakkor a darab egy igazi nagy formátumú, lendületes, látványos show is, a rockzene lüktetésével, dinamizmusával. A harmadik elem pedig a látványvilága, ami szintén nagy kihívás volt, hiszen ez egy 50-60 képes mű. Eddig bárhol és bármilyen formában valósították meg, sehol nem tudták a jeruzsálemi helyszíneket, a jellegzetes képeket, az atmoszférát megteremteni. Nekünk a Madách Színházban rendelkezésre álló modern látványtechnika segítségével talán sikerült mindezt a legvalóságosabbá tenni a színpadon...

- Jézus keresztre feszítése nem lehet látványtrükk, életszerűnek, valóságosnak látszott. Hogyan csinálták?

- Ez az a csoda, amit nem árulhatok el. Nagy munka volt, de nem a vetítés a lényege. Ezer más kisebb-nagyobb színházi trükköt alkalmaztunk, amíg sikerült a szinte tökéletes illúziót megteremteni. A megoldás csak a mi titkunk.

- Miért pont most vették elő ezt a musicalt?

- Mindig szerettem volna megrendezni a Jézus Krisztus szupersztárt, régi vágyam volt, nagy kedvencem Webbernek ez a korszaknyitó darabja. A Madách Színháznak pedig mostanra lett egy erre kiválóan alkalmas fiatal gárdája. Felnőtt egy fiatal generáció, amely érti, tudja, tanulta a Jézus Krisztus szupersztárt, és velük bele mertem vágni. Kitűnő tudású, tehetségű énekes-táncos színészek, akikkel meg lehet valósítani ezt a zeneileg is nagyon nehéz darabot. Például kivételes hangok, úgynevezett rocktenorok kellenek hozzá, nem is egy. A főszerepekben több, tehetségkutató-versenyen feltűnt sztárt is láthat-hallhat a közönség, így Jézus szerepében Tóth Attilát, Feke Pált és Csengeri Attilát, Júdást Száraz Tamás, Serbán Attila és Varga Lajos játssza, fontos feladatot kapott Posta Victor, Ádok Zoltán, Gallusz Nikolett, Polyák Lilla, Sasvári Sándor, Szerednyei Béla és sorolhatnám még a szereplőket. Minden szám sláger, miközben a történet roppant igényes színészi játékot követel. A musicaleknek általában nincs napi aktualitásuk, bár ez a mű talán kivétel ebben is, hiszen a hitről szól, amire rendkívül nagy szükségük van az embereknek. Kell, hogy higgyünk valamiben, hogy legyen egy erős belső világunk. Remélem, hogy a darab erősíti az emberekben a hitet.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- A Jézus Krisztus szupersztár évtizedek óta a világ legnagyobb musicalszínházainak repertoárdarabja. Ez megkönnyítette vagy megnehezítette az ön dolgát?

- Webbernek ez a viszonylag korai, 1971-ben írt, harmadik musicalje alapvetően nehéz darab. Ezer részletből áll, ám rendkívül mély drámai története van, sokkal komolyabb mondanivalóval, mint általában a zenés darabok. Szerencse, hogy én Shakespeare-en edződött rendezőnek számítok, itt is jól jöttek a drámai előtanulmányaim . Ugyanakkor a darab egy igazi nagy formátumú, lendületes, látványos show is, a rockzene lüktetésével, dinamizmusával. A harmadik elem pedig a látványvilága, ami szintén nagy kihívás volt, hiszen ez egy 50-60 képes mű. Eddig bárhol és bármilyen formában valósították meg, sehol nem tudták a jeruzsálemi helyszíneket, a jellegzetes képeket, az atmoszférát megteremteni. Nekünk a Madách Színházban rendelkezésre álló modern látványtechnika segítségével talán sikerült mindezt a legvalóságosabbá tenni a színpadon...

- Jézus keresztre feszítése nem lehet látványtrükk, életszerűnek, valóságosnak látszott. Hogyan csinálták?

- Ez az a csoda, amit nem árulhatok el. Nagy munka volt, de nem a vetítés a lényege. Ezer más kisebb-nagyobb színházi trükköt alkalmaztunk, amíg sikerült a szinte tökéletes illúziót megteremteni. A megoldás csak a mi titkunk.

- Miért pont most vették elő ezt a musicalt?

- Mindig szerettem volna megrendezni a Jézus Krisztus szupersztárt, régi vágyam volt, nagy kedvencem Webbernek ez a korszaknyitó darabja. A Madách Színháznak pedig mostanra lett egy erre kiválóan alkalmas fiatal gárdája. Felnőtt egy fiatal generáció, amely érti, tudja, tanulta a Jézus Krisztus szupersztárt, és velük bele mertem vágni. Kitűnő tudású, tehetségű énekes-táncos színészek, akikkel meg lehet valósítani ezt a zeneileg is nagyon nehéz darabot. Például kivételes hangok, úgynevezett rocktenorok kellenek hozzá, nem is egy. A főszerepekben több, tehetségkutató-versenyen feltűnt sztárt is láthat-hallhat a közönség, így Jézus szerepében Tóth Attilát, Feke Pált és Csengeri Attilát, Júdást Száraz Tamás, Serbán Attila és Varga Lajos játssza, fontos feladatot kapott Posta Victor, Ádok Zoltán, Gallusz Nikolett, Polyák Lilla, Sasvári Sándor, Szerednyei Béla és sorolhatnám még a szereplőket. Minden szám sláger, miközben a történet roppant igényes színészi játékot követel. A musicaleknek általában nincs napi aktualitásuk, bár ez a mű talán kivétel ebben is, hiszen a hitről szól, amire rendkívül nagy szükségük van az embereknek. Kell, hogy higgyünk valamiben, hogy legyen egy erős belső világunk. Remélem, hogy a darab erősíti az emberekben a hitet.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Webbernek ez a viszonylag korai, 1971-ben írt, harmadik musicalje alapvetően nehéz darab. Ezer részletből áll, ám rendkívül mély drámai története van, sokkal komolyabb mondanivalóval, mint általában a zenés darabok. Szerencse, hogy én Shakespeare-en edződött rendezőnek számítok, itt is jól jöttek a drámai előtanulmányaim . Ugyanakkor a darab egy igazi nagy formátumú, lendületes, látványos show is, a rockzene lüktetésével, dinamizmusával. A harmadik elem pedig a látványvilága, ami szintén nagy kihívás volt, hiszen ez egy 50-60 képes mű. Eddig bárhol és bármilyen formában valósították meg, sehol nem tudták a jeruzsálemi helyszíneket, a jellegzetes képeket, az atmoszférát megteremteni. Nekünk a Madách Színházban rendelkezésre álló modern látványtechnika segítségével talán sikerült mindezt a legvalóságosabbá tenni a színpadon...

- Jézus keresztre feszítése nem lehet látványtrükk, életszerűnek, valóságosnak látszott. Hogyan csinálták?

- Ez az a csoda, amit nem árulhatok el. Nagy munka volt, de nem a vetítés a lényege. Ezer más kisebb-nagyobb színházi trükköt alkalmaztunk, amíg sikerült a szinte tökéletes illúziót megteremteni. A megoldás csak a mi titkunk.

- Miért pont most vették elő ezt a musicalt?

- Mindig szerettem volna megrendezni a Jézus Krisztus szupersztárt, régi vágyam volt, nagy kedvencem Webbernek ez a korszaknyitó darabja. A Madách Színháznak pedig mostanra lett egy erre kiválóan alkalmas fiatal gárdája. Felnőtt egy fiatal generáció, amely érti, tudja, tanulta a Jézus Krisztus szupersztárt, és velük bele mertem vágni. Kitűnő tudású, tehetségű énekes-táncos színészek, akikkel meg lehet valósítani ezt a zeneileg is nagyon nehéz darabot. Például kivételes hangok, úgynevezett rocktenorok kellenek hozzá, nem is egy. A főszerepekben több, tehetségkutató-versenyen feltűnt sztárt is láthat-hallhat a közönség, így Jézus szerepében Tóth Attilát, Feke Pált és Csengeri Attilát, Júdást Száraz Tamás, Serbán Attila és Varga Lajos játssza, fontos feladatot kapott Posta Victor, Ádok Zoltán, Gallusz Nikolett, Polyák Lilla, Sasvári Sándor, Szerednyei Béla és sorolhatnám még a szereplőket. Minden szám sláger, miközben a történet roppant igényes színészi játékot követel. A musicaleknek általában nincs napi aktualitásuk, bár ez a mű talán kivétel ebben is, hiszen a hitről szól, amire rendkívül nagy szükségük van az embereknek. Kell, hogy higgyünk valamiben, hogy legyen egy erős belső világunk. Remélem, hogy a darab erősíti az emberekben a hitet.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Webbernek ez a viszonylag korai, 1971-ben írt, harmadik musicalje alapvetően nehéz darab. Ezer részletből áll, ám rendkívül mély drámai története van, sokkal komolyabb mondanivalóval, mint általában a zenés darabok. Szerencse, hogy én Shakespeare-en edződött rendezőnek számítok, itt is jól jöttek a drámai előtanulmányaim . Ugyanakkor a darab egy igazi nagy formátumú, lendületes, látványos show is, a rockzene lüktetésével, dinamizmusával. A harmadik elem pedig a látványvilága, ami szintén nagy kihívás volt, hiszen ez egy 50-60 képes mű. Eddig bárhol és bármilyen formában valósították meg, sehol nem tudták a jeruzsálemi helyszíneket, a jellegzetes képeket, az atmoszférát megteremteni. Nekünk a Madách Színházban rendelkezésre álló modern látványtechnika segítségével talán sikerült mindezt a legvalóságosabbá tenni a színpadon...

- Jézus keresztre feszítése nem lehet látványtrükk, életszerűnek, valóságosnak látszott. Hogyan csinálták?

- Ez az a csoda, amit nem árulhatok el. Nagy munka volt, de nem a vetítés a lényege. Ezer más kisebb-nagyobb színházi trükköt alkalmaztunk, amíg sikerült a szinte tökéletes illúziót megteremteni. A megoldás csak a mi titkunk.

- Miért pont most vették elő ezt a musicalt?

- Mindig szerettem volna megrendezni a Jézus Krisztus szupersztárt, régi vágyam volt, nagy kedvencem Webbernek ez a korszaknyitó darabja. A Madách Színháznak pedig mostanra lett egy erre kiválóan alkalmas fiatal gárdája. Felnőtt egy fiatal generáció, amely érti, tudja, tanulta a Jézus Krisztus szupersztárt, és velük bele mertem vágni. Kitűnő tudású, tehetségű énekes-táncos színészek, akikkel meg lehet valósítani ezt a zeneileg is nagyon nehéz darabot. Például kivételes hangok, úgynevezett rocktenorok kellenek hozzá, nem is egy. A főszerepekben több, tehetségkutató-versenyen feltűnt sztárt is láthat-hallhat a közönség, így Jézus szerepében Tóth Attilát, Feke Pált és Csengeri Attilát, Júdást Száraz Tamás, Serbán Attila és Varga Lajos játssza, fontos feladatot kapott Posta Victor, Ádok Zoltán, Gallusz Nikolett, Polyák Lilla, Sasvári Sándor, Szerednyei Béla és sorolhatnám még a szereplőket. Minden szám sláger, miközben a történet roppant igényes színészi játékot követel. A musicaleknek általában nincs napi aktualitásuk, bár ez a mű talán kivétel ebben is, hiszen a hitről szól, amire rendkívül nagy szükségük van az embereknek. Kell, hogy higgyünk valamiben, hogy legyen egy erős belső világunk. Remélem, hogy a darab erősíti az emberekben a hitet.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Jézus keresztre feszítése nem lehet látványtrükk, életszerűnek, valóságosnak látszott. Hogyan csinálták?

- Ez az a csoda, amit nem árulhatok el. Nagy munka volt, de nem a vetítés a lényege. Ezer más kisebb-nagyobb színházi trükköt alkalmaztunk, amíg sikerült a szinte tökéletes illúziót megteremteni. A megoldás csak a mi titkunk.

- Miért pont most vették elő ezt a musicalt?

- Mindig szerettem volna megrendezni a Jézus Krisztus szupersztárt, régi vágyam volt, nagy kedvencem Webbernek ez a korszaknyitó darabja. A Madách Színháznak pedig mostanra lett egy erre kiválóan alkalmas fiatal gárdája. Felnőtt egy fiatal generáció, amely érti, tudja, tanulta a Jézus Krisztus szupersztárt, és velük bele mertem vágni. Kitűnő tudású, tehetségű énekes-táncos színészek, akikkel meg lehet valósítani ezt a zeneileg is nagyon nehéz darabot. Például kivételes hangok, úgynevezett rocktenorok kellenek hozzá, nem is egy. A főszerepekben több, tehetségkutató-versenyen feltűnt sztárt is láthat-hallhat a közönség, így Jézus szerepében Tóth Attilát, Feke Pált és Csengeri Attilát, Júdást Száraz Tamás, Serbán Attila és Varga Lajos játssza, fontos feladatot kapott Posta Victor, Ádok Zoltán, Gallusz Nikolett, Polyák Lilla, Sasvári Sándor, Szerednyei Béla és sorolhatnám még a szereplőket. Minden szám sláger, miközben a történet roppant igényes színészi játékot követel. A musicaleknek általában nincs napi aktualitásuk, bár ez a mű talán kivétel ebben is, hiszen a hitről szól, amire rendkívül nagy szükségük van az embereknek. Kell, hogy higgyünk valamiben, hogy legyen egy erős belső világunk. Remélem, hogy a darab erősíti az emberekben a hitet.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Jézus keresztre feszítése nem lehet látványtrükk, életszerűnek, valóságosnak látszott. Hogyan csinálták?

- Ez az a csoda, amit nem árulhatok el. Nagy munka volt, de nem a vetítés a lényege. Ezer más kisebb-nagyobb színházi trükköt alkalmaztunk, amíg sikerült a szinte tökéletes illúziót megteremteni. A megoldás csak a mi titkunk.

- Miért pont most vették elő ezt a musicalt?

- Mindig szerettem volna megrendezni a Jézus Krisztus szupersztárt, régi vágyam volt, nagy kedvencem Webbernek ez a korszaknyitó darabja. A Madách Színháznak pedig mostanra lett egy erre kiválóan alkalmas fiatal gárdája. Felnőtt egy fiatal generáció, amely érti, tudja, tanulta a Jézus Krisztus szupersztárt, és velük bele mertem vágni. Kitűnő tudású, tehetségű énekes-táncos színészek, akikkel meg lehet valósítani ezt a zeneileg is nagyon nehéz darabot. Például kivételes hangok, úgynevezett rocktenorok kellenek hozzá, nem is egy. A főszerepekben több, tehetségkutató-versenyen feltűnt sztárt is láthat-hallhat a közönség, így Jézus szerepében Tóth Attilát, Feke Pált és Csengeri Attilát, Júdást Száraz Tamás, Serbán Attila és Varga Lajos játssza, fontos feladatot kapott Posta Victor, Ádok Zoltán, Gallusz Nikolett, Polyák Lilla, Sasvári Sándor, Szerednyei Béla és sorolhatnám még a szereplőket. Minden szám sláger, miközben a történet roppant igényes színészi játékot követel. A musicaleknek általában nincs napi aktualitásuk, bár ez a mű talán kivétel ebben is, hiszen a hitről szól, amire rendkívül nagy szükségük van az embereknek. Kell, hogy higgyünk valamiben, hogy legyen egy erős belső világunk. Remélem, hogy a darab erősíti az emberekben a hitet.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Ez az a csoda, amit nem árulhatok el. Nagy munka volt, de nem a vetítés a lényege. Ezer más kisebb-nagyobb színházi trükköt alkalmaztunk, amíg sikerült a szinte tökéletes illúziót megteremteni. A megoldás csak a mi titkunk.

- Miért pont most vették elő ezt a musicalt?

- Mindig szerettem volna megrendezni a Jézus Krisztus szupersztárt, régi vágyam volt, nagy kedvencem Webbernek ez a korszaknyitó darabja. A Madách Színháznak pedig mostanra lett egy erre kiválóan alkalmas fiatal gárdája. Felnőtt egy fiatal generáció, amely érti, tudja, tanulta a Jézus Krisztus szupersztárt, és velük bele mertem vágni. Kitűnő tudású, tehetségű énekes-táncos színészek, akikkel meg lehet valósítani ezt a zeneileg is nagyon nehéz darabot. Például kivételes hangok, úgynevezett rocktenorok kellenek hozzá, nem is egy. A főszerepekben több, tehetségkutató-versenyen feltűnt sztárt is láthat-hallhat a közönség, így Jézus szerepében Tóth Attilát, Feke Pált és Csengeri Attilát, Júdást Száraz Tamás, Serbán Attila és Varga Lajos játssza, fontos feladatot kapott Posta Victor, Ádok Zoltán, Gallusz Nikolett, Polyák Lilla, Sasvári Sándor, Szerednyei Béla és sorolhatnám még a szereplőket. Minden szám sláger, miközben a történet roppant igényes színészi játékot követel. A musicaleknek általában nincs napi aktualitásuk, bár ez a mű talán kivétel ebben is, hiszen a hitről szól, amire rendkívül nagy szükségük van az embereknek. Kell, hogy higgyünk valamiben, hogy legyen egy erős belső világunk. Remélem, hogy a darab erősíti az emberekben a hitet.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Ez az a csoda, amit nem árulhatok el. Nagy munka volt, de nem a vetítés a lényege. Ezer más kisebb-nagyobb színházi trükköt alkalmaztunk, amíg sikerült a szinte tökéletes illúziót megteremteni. A megoldás csak a mi titkunk.

- Miért pont most vették elő ezt a musicalt?

- Mindig szerettem volna megrendezni a Jézus Krisztus szupersztárt, régi vágyam volt, nagy kedvencem Webbernek ez a korszaknyitó darabja. A Madách Színháznak pedig mostanra lett egy erre kiválóan alkalmas fiatal gárdája. Felnőtt egy fiatal generáció, amely érti, tudja, tanulta a Jézus Krisztus szupersztárt, és velük bele mertem vágni. Kitűnő tudású, tehetségű énekes-táncos színészek, akikkel meg lehet valósítani ezt a zeneileg is nagyon nehéz darabot. Például kivételes hangok, úgynevezett rocktenorok kellenek hozzá, nem is egy. A főszerepekben több, tehetségkutató-versenyen feltűnt sztárt is láthat-hallhat a közönség, így Jézus szerepében Tóth Attilát, Feke Pált és Csengeri Attilát, Júdást Száraz Tamás, Serbán Attila és Varga Lajos játssza, fontos feladatot kapott Posta Victor, Ádok Zoltán, Gallusz Nikolett, Polyák Lilla, Sasvári Sándor, Szerednyei Béla és sorolhatnám még a szereplőket. Minden szám sláger, miközben a történet roppant igényes színészi játékot követel. A musicaleknek általában nincs napi aktualitásuk, bár ez a mű talán kivétel ebben is, hiszen a hitről szól, amire rendkívül nagy szükségük van az embereknek. Kell, hogy higgyünk valamiben, hogy legyen egy erős belső világunk. Remélem, hogy a darab erősíti az emberekben a hitet.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Miért pont most vették elő ezt a musicalt?

- Mindig szerettem volna megrendezni a Jézus Krisztus szupersztárt, régi vágyam volt, nagy kedvencem Webbernek ez a korszaknyitó darabja. A Madách Színháznak pedig mostanra lett egy erre kiválóan alkalmas fiatal gárdája. Felnőtt egy fiatal generáció, amely érti, tudja, tanulta a Jézus Krisztus szupersztárt, és velük bele mertem vágni. Kitűnő tudású, tehetségű énekes-táncos színészek, akikkel meg lehet valósítani ezt a zeneileg is nagyon nehéz darabot. Például kivételes hangok, úgynevezett rocktenorok kellenek hozzá, nem is egy. A főszerepekben több, tehetségkutató-versenyen feltűnt sztárt is láthat-hallhat a közönség, így Jézus szerepében Tóth Attilát, Feke Pált és Csengeri Attilát, Júdást Száraz Tamás, Serbán Attila és Varga Lajos játssza, fontos feladatot kapott Posta Victor, Ádok Zoltán, Gallusz Nikolett, Polyák Lilla, Sasvári Sándor, Szerednyei Béla és sorolhatnám még a szereplőket. Minden szám sláger, miközben a történet roppant igényes színészi játékot követel. A musicaleknek általában nincs napi aktualitásuk, bár ez a mű talán kivétel ebben is, hiszen a hitről szól, amire rendkívül nagy szükségük van az embereknek. Kell, hogy higgyünk valamiben, hogy legyen egy erős belső világunk. Remélem, hogy a darab erősíti az emberekben a hitet.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Miért pont most vették elő ezt a musicalt?

- Mindig szerettem volna megrendezni a Jézus Krisztus szupersztárt, régi vágyam volt, nagy kedvencem Webbernek ez a korszaknyitó darabja. A Madách Színháznak pedig mostanra lett egy erre kiválóan alkalmas fiatal gárdája. Felnőtt egy fiatal generáció, amely érti, tudja, tanulta a Jézus Krisztus szupersztárt, és velük bele mertem vágni. Kitűnő tudású, tehetségű énekes-táncos színészek, akikkel meg lehet valósítani ezt a zeneileg is nagyon nehéz darabot. Például kivételes hangok, úgynevezett rocktenorok kellenek hozzá, nem is egy. A főszerepekben több, tehetségkutató-versenyen feltűnt sztárt is láthat-hallhat a közönség, így Jézus szerepében Tóth Attilát, Feke Pált és Csengeri Attilát, Júdást Száraz Tamás, Serbán Attila és Varga Lajos játssza, fontos feladatot kapott Posta Victor, Ádok Zoltán, Gallusz Nikolett, Polyák Lilla, Sasvári Sándor, Szerednyei Béla és sorolhatnám még a szereplőket. Minden szám sláger, miközben a történet roppant igényes színészi játékot követel. A musicaleknek általában nincs napi aktualitásuk, bár ez a mű talán kivétel ebben is, hiszen a hitről szól, amire rendkívül nagy szükségük van az embereknek. Kell, hogy higgyünk valamiben, hogy legyen egy erős belső világunk. Remélem, hogy a darab erősíti az emberekben a hitet.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Mindig szerettem volna megrendezni a Jézus Krisztus szupersztárt, régi vágyam volt, nagy kedvencem Webbernek ez a korszaknyitó darabja. A Madách Színháznak pedig mostanra lett egy erre kiválóan alkalmas fiatal gárdája. Felnőtt egy fiatal generáció, amely érti, tudja, tanulta a Jézus Krisztus szupersztárt, és velük bele mertem vágni. Kitűnő tudású, tehetségű énekes-táncos színészek, akikkel meg lehet valósítani ezt a zeneileg is nagyon nehéz darabot. Például kivételes hangok, úgynevezett rocktenorok kellenek hozzá, nem is egy. A főszerepekben több, tehetségkutató-versenyen feltűnt sztárt is láthat-hallhat a közönség, így Jézus szerepében Tóth Attilát, Feke Pált és Csengeri Attilát, Júdást Száraz Tamás, Serbán Attila és Varga Lajos játssza, fontos feladatot kapott Posta Victor, Ádok Zoltán, Gallusz Nikolett, Polyák Lilla, Sasvári Sándor, Szerednyei Béla és sorolhatnám még a szereplőket. Minden szám sláger, miközben a történet roppant igényes színészi játékot követel. A musicaleknek általában nincs napi aktualitásuk, bár ez a mű talán kivétel ebben is, hiszen a hitről szól, amire rendkívül nagy szükségük van az embereknek. Kell, hogy higgyünk valamiben, hogy legyen egy erős belső világunk. Remélem, hogy a darab erősíti az emberekben a hitet.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Mindig szerettem volna megrendezni a Jézus Krisztus szupersztárt, régi vágyam volt, nagy kedvencem Webbernek ez a korszaknyitó darabja. A Madách Színháznak pedig mostanra lett egy erre kiválóan alkalmas fiatal gárdája. Felnőtt egy fiatal generáció, amely érti, tudja, tanulta a Jézus Krisztus szupersztárt, és velük bele mertem vágni. Kitűnő tudású, tehetségű énekes-táncos színészek, akikkel meg lehet valósítani ezt a zeneileg is nagyon nehéz darabot. Például kivételes hangok, úgynevezett rocktenorok kellenek hozzá, nem is egy. A főszerepekben több, tehetségkutató-versenyen feltűnt sztárt is láthat-hallhat a közönség, így Jézus szerepében Tóth Attilát, Feke Pált és Csengeri Attilát, Júdást Száraz Tamás, Serbán Attila és Varga Lajos játssza, fontos feladatot kapott Posta Victor, Ádok Zoltán, Gallusz Nikolett, Polyák Lilla, Sasvári Sándor, Szerednyei Béla és sorolhatnám még a szereplőket. Minden szám sláger, miközben a történet roppant igényes színészi játékot követel. A musicaleknek általában nincs napi aktualitásuk, bár ez a mű talán kivétel ebben is, hiszen a hitről szól, amire rendkívül nagy szükségük van az embereknek. Kell, hogy higgyünk valamiben, hogy legyen egy erős belső világunk. Remélem, hogy a darab erősíti az emberekben a hitet.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Három szereposztásban készült a darab, három bemutatót tartanak, majd folyamatosan játszák. Hányas szériát lát most benne?

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Remélem, hogy kétszáz előadásnál nem lesz kevesebb.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Az előadás révén kapcsolatban áll-e Webberrel, a zeneszerzővel?

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

- Természetesen, hiszen ő és a társai nagy figyelemmel kísérik a darabok sorsát, most is megnézték a díszlet- és jelmezterveinket.

Egy hét történései, sűrítve

Andrew Lloyd Webber a 20. század második felének egyik legnépszerűbb színházi zeneszerzője. Pályafutása alatt 16 musicalt írt. A Jézus Krisztus szupersztár a színháztörténet egyik legjelentősebb darabja, főhőse nemcsak Jézus, hanem Júdás is, aki kétségbeesett igyekezettel próbálja megérteni barátja cselekedeteit, de hiába. Egy hét eseményeibe tömörül minden emberi és emberfeletti történés, Jézus és híveinek jeruzsálemi bevonulásától a keresztre feszítéséig.

 

 

 

 

 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!