2010.04.02. 02:27
Feltámad a Pannónia motorkerékpár
Várpalota - Visszatér a legendás kétkerekű, a Pannónia, rajongói nem hagyják tovább szunnyadni a motorkerékpárt, három évtizedes szünet után ismét gyártják azt.
A tizenötmillió forintos, önkormányzati támogatással megalkotott gépsárkány ünnepélyes leleplezésére nem csak Talmácsi Gábor jön el, de itt lesz Reisz János és Kurucz György, az 1956-os Monthléryben rendezett 24 órás Bold Or verseny kategóriagyőztesei is.
A legendás magyar motorkerékpár első típusának, a TL-nek a gyártása 1954-ben kezdődött meg, majd 1975-ben, központi intézkedésre a Pannónia gyártását leállították. A legendás kétkerekű rajongótábora megmaradt azután is, hogy megszűnt. Olyannyira, hogy a járgány feltámad. A márka újraélesztésére és az új modell kifejlesztésére létrejött vállalkozás egy maroknyi lelkes Pannónia-rajongó összefogásából született még 2002-ben, több mint három évtizedes szünetet követően. Részletes piackutatást és több évi kutató-fejlesztő munkát követően még az idén megkezdődik az új Pannóniák értékesítése. Így már nem csak a régi vasakat tarthatják életben a Pannónia rajongói.
A tizenötmillió forintos, önkormányzati támogatással megalkotott gépsárkány ünnepélyes leleplezésére nem csak Talmácsi Gábor jön el, de itt lesz Reisz János és Kurucz György, az 1956-os Monthléryben rendezett 24 órás Bold Or verseny kategóriagyőztesei is.
A legendás magyar motorkerékpár első típusának, a TL-nek a gyártása 1954-ben kezdődött meg, majd 1975-ben, központi intézkedésre a Pannónia gyártását leállították. A legendás kétkerekű rajongótábora megmaradt azután is, hogy megszűnt. Olyannyira, hogy a járgány feltámad. A márka újraélesztésére és az új modell kifejlesztésére létrejött vállalkozás egy maroknyi lelkes Pannónia-rajongó összefogásából született még 2002-ben, több mint három évtizedes szünetet követően. Részletes piackutatást és több évi kutató-fejlesztő munkát követően még az idén megkezdődik az új Pannóniák értékesítése. Így már nem csak a régi vasakat tarthatják életben a Pannónia rajongói.
A legendás magyar motorkerékpár első típusának, a TL-nek a gyártása 1954-ben kezdődött meg, majd 1975-ben, központi intézkedésre a Pannónia gyártását leállították. A legendás kétkerekű rajongótábora megmaradt azután is, hogy megszűnt. Olyannyira, hogy a járgány feltámad. A márka újraélesztésére és az új modell kifejlesztésére létrejött vállalkozás egy maroknyi lelkes Pannónia-rajongó összefogásából született még 2002-ben, több mint három évtizedes szünetet követően. Részletes piackutatást és több évi kutató-fejlesztő munkát követően még az idén megkezdődik az új Pannóniák értékesítése. Így már nem csak a régi vasakat tarthatják életben a Pannónia rajongói.
A legendás magyar motorkerékpár első típusának, a TL-nek a gyártása 1954-ben kezdődött meg, majd 1975-ben, központi intézkedésre a Pannónia gyártását leállították. A legendás kétkerekű rajongótábora megmaradt azután is, hogy megszűnt. Olyannyira, hogy a járgány feltámad. A márka újraélesztésére és az új modell kifejlesztésére létrejött vállalkozás egy maroknyi lelkes Pannónia-rajongó összefogásából született még 2002-ben, több mint három évtizedes szünetet követően. Részletes piackutatást és több évi kutató-fejlesztő munkát követően még az idén megkezdődik az új Pannóniák értékesítése. Így már nem csak a régi vasakat tarthatják életben a Pannónia rajongói.