2023.08.07. 09:59
5 funkció a Microsoft üzleti termékeiben, amit nem szabad kihagynod
A Microsoft vállalati szoftverei piacvezetők a cégek körében: az Outlook, Word, Teams és a többi népszerű program biztosan neked is ismerősek, sőt! Több mint valószínű, hogy ezekből legalább egyet rendszeresen használsz a mindennapi munkában.
Forrás: systemfarmer.hu
De melyek azok a funkciók, amelyekről nem feltétlenül tudsz, viszont néhány kattintással bekapcsolhatók és nagyban megkönnyítik az irodai munkát? Téglás András, a Systemfarmer Zrt. informatikai szolgáltató ügyvezetőjének segítségével összegyűjtöttünk 5-öt számodra.
Microsoft 365
A Microsoft Lists alkalmazás lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy listákat hozzanak létre, például egyszerű ticketing megoldásokat vagy eszközlistákat. Az alkalmazás segít a feladatok és a projektmenedzsment követésében, és lehetővé teszi a csapatok számára a közös munkát.
Érdemes megemlíteni még a Microsoft Formsot is, amellyel űrlapok, kérdőívek készíthetők nemcsak a munkatársaknak, de akár az ügyfeleknek is, amelyek hasznosak lehetnek az ügyfél- vagy munkavállalói elégedettség mérésében, illetve adatgyűjtések során bizonyul kiváló eszköznek.
Microsoft Teams
A Teams funkciói közé tartozik az "Anytime Meetings", amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy spontán (vagy azonnali) videó konferenciába kezdjenek a Teams alkalmazáson belül. Valamint az "Intelligent Speakers" beállítást is érdemes megemlíteni, amely automatikusan kiemeli a beszélőt a videokonferencia közben - így mindig tudni lehet, hogy kire kell odafigyelni az online értekezleten.
Microsoft Power Platform
A Power Platform a MS üzleti alkalmazás-fejlesztő megoldása. A "Power Automate Desktop" beállításban a felhasználók automatizálhatják az ismétlődő feladatokat, mint például mappák vagy programok megnyitását, de adataik automatikus átvitelét a BI, Apps, Automate és Virtual Agents programok között is innen menedzselhetik.
Microsoft Outlook
Az Outlook Customer Manager az Outlook-on belül található, és segít a felhasználóknak nyomon követni az ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységeket és feladatokat. Az alkalmazás lehetővé teszi az ügyfelekkel való kapcsolattartást, az adatok kezelését, és segít a hatékonyabb értékesítési folyamatokban is.
Microsoft Edge
Az Edge-ben elérhető "Password Monitor" funkció, amely figyelmezteti a felhasználókat, ha az általuk használt jelszó kiszivárog, valamint az "Immersive Reader" funkció, amely segít a felhasználóknak a jobb webes olvasásban és megértésben a weboldalak rendezettségének növelésével.