Sport

2010.07.16. 02:29

Hét végén Veszprém-rali

Székesfehérvár - Szombaton és vasárnap rendezik az idei rali ob 5. futamát, a 17. Veszprém-ralit. A korábbiakhoz képest rövidebb lesz a verseny, mert a katonai lőtér kimarad.

Matók János

Nincs ezzel semmi baj, csak az a bökkenő: minimum százezer néző előtt autózni nem szabad, ám a különböző hadgyakorlatok idején ágyúkkal, harckocsikkal lövöldözni, repülőkről, helikopterekről bombákat ledobni és célba lőni, vagyis a terepet alaposan megrongálni, az élővilágot az iszonyatos hanghatásokkal az őrületbe kergetni, azt igen...

Szóval az első autó 16 órakor rajtol el a 13 kilométeres kör jellegű litéri gyorsasági szakaszon, s ezt ismétlik meg 17.53-tól a 2. gyorson. Vasárnap 9 gyorsasági vár a mezőny tagjaira. A 3. és az 5. a sólyi erdő (12 km, 8.03 és 10.43), a 4., a 6. és a 9. a litéri gyártelep (7,2 km, 8.54, 11.34, 14.14), valamint a 7. és a 8. Szentkirályszabadja (13,8 km, 12 óra és 13.43). A verseny össztávja 316,25 km, a gyorsasági szakaszoké 99,2 kilométer hosszúságú.

- A Veszprém-rali lesz az idei második murvás verseny, de úgy tűnik, hogy egyben az utolsó is, mert a Borsod-ralit mégis aszfalton rendezik. Ennek az az oka, hogy a korábban kinézett murvás pályákat a hatalmas esőzések elmosták. Ezért aztán elképzelhető, hogy a veszprémi lesz az utolsó hazai versenyünk, hiszen vasárnap a Murva-kupát is lezárják, illetve értékelik. Ebben a kategóriában jó esélyünk van a győzelemre, de akár az élen is végezhetünk, így aztán ennek a szellemében kezdjük majd el a versenyt. A pálya rövidítése miatt nagyon kemény harc várható a helyezésekért, arról nem beszélve, hogy a szokásos veszprémi gatyarohasztó hőségben kell ismét autóznunk - mondta a soponyai Lévai Ferenc, akinek ezúttal is a fehérvári Schweighardt Gábor navigál a Honda Civic-ben. Kérdésünkre Lévai elmondta, hogy teszt jelleggel itthon még vélhetően elindul egy amatőr bajnoki futamon, aztán gőzerővel készül a Barum-ralira, amit augusztus végén rendeznek Csehországban. A Veszprém-rali abszolút esélyese a hazai pályán versenyző Asi, Pikó duó.

Nincs ezzel semmi baj, csak az a bökkenő: minimum százezer néző előtt autózni nem szabad, ám a különböző hadgyakorlatok idején ágyúkkal, harckocsikkal lövöldözni, repülőkről, helikopterekről bombákat ledobni és célba lőni, vagyis a terepet alaposan megrongálni, az élővilágot az iszonyatos hanghatásokkal az őrületbe kergetni, azt igen...

Szóval az első autó 16 órakor rajtol el a 13 kilométeres kör jellegű litéri gyorsasági szakaszon, s ezt ismétlik meg 17.53-tól a 2. gyorson. Vasárnap 9 gyorsasági vár a mezőny tagjaira. A 3. és az 5. a sólyi erdő (12 km, 8.03 és 10.43), a 4., a 6. és a 9. a litéri gyártelep (7,2 km, 8.54, 11.34, 14.14), valamint a 7. és a 8. Szentkirályszabadja (13,8 km, 12 óra és 13.43). A verseny össztávja 316,25 km, a gyorsasági szakaszoké 99,2 kilométer hosszúságú.

- A Veszprém-rali lesz az idei második murvás verseny, de úgy tűnik, hogy egyben az utolsó is, mert a Borsod-ralit mégis aszfalton rendezik. Ennek az az oka, hogy a korábban kinézett murvás pályákat a hatalmas esőzések elmosták. Ezért aztán elképzelhető, hogy a veszprémi lesz az utolsó hazai versenyünk, hiszen vasárnap a Murva-kupát is lezárják, illetve értékelik. Ebben a kategóriában jó esélyünk van a győzelemre, de akár az élen is végezhetünk, így aztán ennek a szellemében kezdjük majd el a versenyt. A pálya rövidítése miatt nagyon kemény harc várható a helyezésekért, arról nem beszélve, hogy a szokásos veszprémi gatyarohasztó hőségben kell ismét autóznunk - mondta a soponyai Lévai Ferenc, akinek ezúttal is a fehérvári Schweighardt Gábor navigál a Honda Civic-ben. Kérdésünkre Lévai elmondta, hogy teszt jelleggel itthon még vélhetően elindul egy amatőr bajnoki futamon, aztán gőzerővel készül a Barum-ralira, amit augusztus végén rendeznek Csehországban. A Veszprém-rali abszolút esélyese a hazai pályán versenyző Asi, Pikó duó.

Szóval az első autó 16 órakor rajtol el a 13 kilométeres kör jellegű litéri gyorsasági szakaszon, s ezt ismétlik meg 17.53-tól a 2. gyorson. Vasárnap 9 gyorsasági vár a mezőny tagjaira. A 3. és az 5. a sólyi erdő (12 km, 8.03 és 10.43), a 4., a 6. és a 9. a litéri gyártelep (7,2 km, 8.54, 11.34, 14.14), valamint a 7. és a 8. Szentkirályszabadja (13,8 km, 12 óra és 13.43). A verseny össztávja 316,25 km, a gyorsasági szakaszoké 99,2 kilométer hosszúságú.

- A Veszprém-rali lesz az idei második murvás verseny, de úgy tűnik, hogy egyben az utolsó is, mert a Borsod-ralit mégis aszfalton rendezik. Ennek az az oka, hogy a korábban kinézett murvás pályákat a hatalmas esőzések elmosták. Ezért aztán elképzelhető, hogy a veszprémi lesz az utolsó hazai versenyünk, hiszen vasárnap a Murva-kupát is lezárják, illetve értékelik. Ebben a kategóriában jó esélyünk van a győzelemre, de akár az élen is végezhetünk, így aztán ennek a szellemében kezdjük majd el a versenyt. A pálya rövidítése miatt nagyon kemény harc várható a helyezésekért, arról nem beszélve, hogy a szokásos veszprémi gatyarohasztó hőségben kell ismét autóznunk - mondta a soponyai Lévai Ferenc, akinek ezúttal is a fehérvári Schweighardt Gábor navigál a Honda Civic-ben. Kérdésünkre Lévai elmondta, hogy teszt jelleggel itthon még vélhetően elindul egy amatőr bajnoki futamon, aztán gőzerővel készül a Barum-ralira, amit augusztus végén rendeznek Csehországban. A Veszprém-rali abszolút esélyese a hazai pályán versenyző Asi, Pikó duó.

Szóval az első autó 16 órakor rajtol el a 13 kilométeres kör jellegű litéri gyorsasági szakaszon, s ezt ismétlik meg 17.53-tól a 2. gyorson. Vasárnap 9 gyorsasági vár a mezőny tagjaira. A 3. és az 5. a sólyi erdő (12 km, 8.03 és 10.43), a 4., a 6. és a 9. a litéri gyártelep (7,2 km, 8.54, 11.34, 14.14), valamint a 7. és a 8. Szentkirályszabadja (13,8 km, 12 óra és 13.43). A verseny össztávja 316,25 km, a gyorsasági szakaszoké 99,2 kilométer hosszúságú.

- A Veszprém-rali lesz az idei második murvás verseny, de úgy tűnik, hogy egyben az utolsó is, mert a Borsod-ralit mégis aszfalton rendezik. Ennek az az oka, hogy a korábban kinézett murvás pályákat a hatalmas esőzések elmosták. Ezért aztán elképzelhető, hogy a veszprémi lesz az utolsó hazai versenyünk, hiszen vasárnap a Murva-kupát is lezárják, illetve értékelik. Ebben a kategóriában jó esélyünk van a győzelemre, de akár az élen is végezhetünk, így aztán ennek a szellemében kezdjük majd el a versenyt. A pálya rövidítése miatt nagyon kemény harc várható a helyezésekért, arról nem beszélve, hogy a szokásos veszprémi gatyarohasztó hőségben kell ismét autóznunk - mondta a soponyai Lévai Ferenc, akinek ezúttal is a fehérvári Schweighardt Gábor navigál a Honda Civic-ben. Kérdésünkre Lévai elmondta, hogy teszt jelleggel itthon még vélhetően elindul egy amatőr bajnoki futamon, aztán gőzerővel készül a Barum-ralira, amit augusztus végén rendeznek Csehországban. A Veszprém-rali abszolút esélyese a hazai pályán versenyző Asi, Pikó duó.

- A Veszprém-rali lesz az idei második murvás verseny, de úgy tűnik, hogy egyben az utolsó is, mert a Borsod-ralit mégis aszfalton rendezik. Ennek az az oka, hogy a korábban kinézett murvás pályákat a hatalmas esőzések elmosták. Ezért aztán elképzelhető, hogy a veszprémi lesz az utolsó hazai versenyünk, hiszen vasárnap a Murva-kupát is lezárják, illetve értékelik. Ebben a kategóriában jó esélyünk van a győzelemre, de akár az élen is végezhetünk, így aztán ennek a szellemében kezdjük majd el a versenyt. A pálya rövidítése miatt nagyon kemény harc várható a helyezésekért, arról nem beszélve, hogy a szokásos veszprémi gatyarohasztó hőségben kell ismét autóznunk - mondta a soponyai Lévai Ferenc, akinek ezúttal is a fehérvári Schweighardt Gábor navigál a Honda Civic-ben. Kérdésünkre Lévai elmondta, hogy teszt jelleggel itthon még vélhetően elindul egy amatőr bajnoki futamon, aztán gőzerővel készül a Barum-ralira, amit augusztus végén rendeznek Csehországban. A Veszprém-rali abszolút esélyese a hazai pályán versenyző Asi, Pikó duó.

- A Veszprém-rali lesz az idei második murvás verseny, de úgy tűnik, hogy egyben az utolsó is, mert a Borsod-ralit mégis aszfalton rendezik. Ennek az az oka, hogy a korábban kinézett murvás pályákat a hatalmas esőzések elmosták. Ezért aztán elképzelhető, hogy a veszprémi lesz az utolsó hazai versenyünk, hiszen vasárnap a Murva-kupát is lezárják, illetve értékelik. Ebben a kategóriában jó esélyünk van a győzelemre, de akár az élen is végezhetünk, így aztán ennek a szellemében kezdjük majd el a versenyt. A pálya rövidítése miatt nagyon kemény harc várható a helyezésekért, arról nem beszélve, hogy a szokásos veszprémi gatyarohasztó hőségben kell ismét autóznunk - mondta a soponyai Lévai Ferenc, akinek ezúttal is a fehérvári Schweighardt Gábor navigál a Honda Civic-ben. Kérdésünkre Lévai elmondta, hogy teszt jelleggel itthon még vélhetően elindul egy amatőr bajnoki futamon, aztán gőzerővel készül a Barum-ralira, amit augusztus végén rendeznek Csehországban. A Veszprém-rali abszolút esélyese a hazai pályán versenyző Asi, Pikó duó.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!