Olvasottsági adatok

2 órája

Remekül teljesítettek a Mediaworks portáljai a foci-Eb alatt

Kiemelkedő eredményeket értek el a Mediaworks oldalai a foci-Eb alatt, az első helyen az Origo Sport végzett, amely az Eb teljes időszakának összesített átlagát tekintve (június 14. – július 14.) az Origo sportrovata érte el a legtöbb valós felhasználót (real user), a harmadik helyen a Magyar Nemzet sportrovata végzett.

MW

A 2024. évi németországi labdarúgó-Európa-bajnokság kabalafigurája a hamburgi stadionban

Forrás: AFP

Fotó: Gabriel Bouys

Az első három sorrendje:

  1. Origo sportrovat 1.714.212 RU
  2. M4 Sport 1.558.220 RU
  3. Magyar Nemzet sportrovat 1.391.824. RU

Az Origo sportrovata a valós felhasználók (real user) napi átlagában is az első helyen végzett.

Az első három sorrendje:

  1. Origo sportrovat 245.713 RU
  2. M4 Sport 203.377 RU
  3. Index sportrovat 192.585 RU

A valós felhasználók (real user) napi átlaga alapján az előző hónaphoz (május 14. – június 13.) képest a Mediaworks termékei közül az Origo sportrovata 56, a Magyar Nemzet sportrovata 177, a Bors sportrovata 111 százalékkal növelte látogatóinak számát. 

Forrás: DKT-Gemius közönségmérés (16+, belföld, multiplatform)

A méréssel érintett platformok: a legolvasottabb sport tematikával rendelkező hazai oldalak.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában