Hirdetés

2018.07.04. 16:35

Ezért éri meg az új Raiffeisen DirektNet netbank szolgáltatását igényebe vennie

A Raiffeisen DirektNet netbank segítségével hozzájuthatunk a számlainformációkhoz, deviza és forint utalásokat is végrehajthatunk és kezelhetjük a betéteket valamint a hitelkártyákat.

A netbankár segítségével elindíthatunk csoportos beszedési megbízásokat és igényelhetünk Mobil Banking szolgáltatást. A netbankár szolgáltatást csak a Raiffeisen ügyfelei vehetik igénybe, akik itt vezetik folyószámlájukat. Azok az ügyfelek, akik ragaszkodnak a Raiffeisen netbank különleges szolgáltatásaihoz, bármikor nyithatnak számlát a bank bármely fiókjában.

Kik férhetnek hozzá a Raiffeisen DirektNet netbankhoz

Azok az ügyfelek, akik rendelkeznek a szükséges azonosítókkal és természetesen azok is, akiket a számlatulajdonosok a használatra meghatalmaznak. Ez segít a vállalkozásoknak is, hiszen a pénzügyes munkatársak is kezelhetik a vállalkozás számláit a Raiffeisen DirektNeten keresztül. Magánszemélyek, kis- valamint középvállalatok is nyithatnak számlát a bankfiókokban.

Mindenkinek ajánljuk ezt a szolgáltatást, hiszen ennek segítségével, jóval kedvezőbb áron lehet utalásokat indítani, mint ha a bankfiókban töltenénk ki papír formátumban a megbízásokat. Nem csak hogy olcsóbb, de kevésbé időigényes is. Személyesen a bankfiókokban az ügyintézőknél, a telefonos Raiffeisen ügyfélszolgálaton keresztül és egy igénylőlap postai úton történő beküldésével is el lehet indítani a netbankár igénylést.

A DirektNet aktiválása

A Raiffeisen DirektNet netbankár használatához az igénylőlap beküldése után a központ kipostázza a Direkt azonosítót és ebben a levélben küldik meg a Direkt PIN kódot is. Természetesen bankfiókban is átvehetjük az azonosítókat, ha jeleztük ezt az igényünket. A kapott kóddal tudunk első alkalommal belépni és aktiválni a szolgáltatást. Ezután már a nap 24 órájában elérhető a sokak által kedvelt internetes bankolási lehetőség. A Raiffeisen bank honlapján a Belépés gomb megnyomásával léphetünk be a netbankár felületre. Itt a 8 jegyű DirektNet azonosítót kell használnunk és az aktiváláskor általunk kiválasztott és megadott jelszót. A jelszó teljesen tetszőleges lehet, de minimum 6 karakterből kell állnia és legalább 1 kis- valamint nagybetűt is kell tartalmazni. Emellett minden egyes jelszóban kötelezően szerepelnie kell egy számjegynek is.

Miért biztonságos a DirektNet?

A DirektNet többlépcsős biztonsági rendszert alkalmaz, és gyakorta felkéri az ügyfeleket arra, hogy változtassák meg az eddig használatos jelszót. A DirektNet fülön az ügyintézés menüben lehet a jelszóváltoztatást elindítani, amennyiben mi magunk érezzük elérkezettnek az időt a jelszó módosítására. Általában a bank 365 naponta kötelezően kéri a jelszó megváltoztatását, ezt is az ügyfelek és pénzük biztonsága érdekében teszi. Amennyiben elfelejtettük a jelszót, úgy új PIN kódot kell igényelni, amelyet a +36-80-488-588-as telefonszámon tehetünk meg, ha sikerült beazonosítani magunkat.

Ha elfelejtettük a DirektNet azonosítót, akkor bizony kötelező befáradni valamelyik Raiffeisen bankfiókba. Amikor többször is megpróbáljuk beütni a jelszót és az nem jó, akkor 24 órán keresztül kitilt bennünket a rendszer a saját érdekünkbe. Ez szintén egy lépcső a biztonsági rendszerben, így azok sem férhetnek hozzá a pénzhez, akik többször próbálgatják meg másnak a jelszavát beütni. A DirektNet aktiváló PIN kóddal a 24 óra letelte után bármikor be lehet újra jelentkezni a rendszerbe. A kód beütése során figyeljünk oda arra, hogy a rendszer kis- valamint nagybetű érzékeny. A Hitelmindenkinek oldalon még több információhoz juthatunk a netbank vagy hiteltermékekkel kapcsolatban is.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!