Frissen Fejérből

2022.09.28. 17:53

Sorok és megnövekedett várakozási idő a fehérvári szolgáltató irodája előtt

Sorban állás alakult ki a gázszolgáltató fehérvári irodája előtt. Türelmesen kellett várakozniuk azoknak, akik valamilyen kérdéssel, vagy ügyintézés miatt érkeztek az ügyfélszolgálathoz.

Baráth Eszter

Fotó: nzp

Az elmúlt időszakban a rezsiárak körüli változásokat követően több energiaszolgáltató irodájánál is előfordult, hogy sorok és megnövekedett várakozási idő alakult ki. Az MVM székesfehérvári, Sár utcai ügyfélszolgálatánál ma is az épületen kívül kellett várakozniuk az embereknek.

Megkerestük a szolgáltatót, hogy mik azok a kérdések, elintéznivalók, amelyekkel mostanában a legtöbben fordulnak hozzájuk, amelyek miatt sorok alakulhatnak ki, és ezek átlagosan mennyi időt vesznek igénybe. Kérdésünkre egyelőre nem kaptunk választ, amennyiben megérkezik, közöljük azt.

Az viszont biztos, hogy az elmúlt napokban az önkormányzatok folyamatosan ellenőrzik azokat az ingatlanokat, amelyek tulajdonosai igénybe szeretnék venni a két- vagy többgenerációs házakra vonatkozó rezsicsökkentést. Az önkormányzatok által kiadott dokumentumokat pedig a szolgáltatóhoz kell benyújtaniuk a tulajdonosoknak, ami valószínűleg jelentősen közrejátszik a sorok kialakulásában.
 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában