Automata telefonközpontok

2022.02.20. 07:00

Jó reggelt, Fejér megye!

Borsányi Bea

„Kedvenceim” az automata telefonközpontok, amelyek szinte minden cégnél átvették az irányítást a telefonos ügyfélszolgálatokon. Van, ahol még el lehet jutni élő emberhez, ha elég türelmes a hívó fél, és végighallgatja az egyre hosszabbra nyúló „litániát”, majd telefonja nyomógombjai segítségével ki tudja választani a megfelelő menüpontot (az opciók nem mindig egyértelműek). Ám akkor sem biztos, hogy a megfelelő helyre kerülünk, ha minden egyértelmű, és élő hang szólal meg a túloldalon. A minap hitelkártyaügyben telefonáltam, ám a kiválasztott menüpont után kapcsolt ügyintéző közölte, nem tud segíteni. „Akkor miért Önhöz kapcsoltak?” – kérdeztem. „Nem tudom, a telefonközpont irányít! De átkapcsolom egy kollégához, látom, négyen is szabadok.” Akkor miért nem ő a telefonközpontos?

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!