2 órája
Jó reggelt, Fejér vármegye!
Radarok figyelik az autó környezetét, a kör minden egyes sugarában, néha még felülnézeti kép is van a hatalmas kijelzőkön, mintha egy drón követné a tanuló autót, minden pillanatban. Színes képpel és parkolási segédvonalakkal támogatja a tolatókamera a nagy mumust, a párhuzamos parkolást és persze a hátrafelé haladást. De vajon előrehaladás-e az, hogy ennyi elektromos kütyü van az oktatóautókban, illetve az apucitól kapott kocsikban? Mi lesz akkor, ha a menő járgány ezernyi szenzorából egy meghibásodik, vagy ha a tízes etanol eltömíti az üzemanyag rendszert, és pár hétig cserekocsival kell járni, ami csak amolyan autó. Olyan analóg. Akkor majd nem tolat és nem parkol a kényelemből kipenderített? És mi lesz, ha az okoszebra hozza a formáját, amit szokott, vagyis, hogy villog amikor nem kellene, talán mert az eső zavarja meg, vagy esetleg egy lélek lopódzik át a fekete-fehér sráfokon, vagy ha pont, hogy nem villog és a vezetéstámogatórendszer-mentes kocsi nem figyelmezteti a sofőrt az érkező gyalogosra? Lehet, hogy először meg kellene tanulni Trabanttal menni az utakon és buta zebrákon, és aztán ha az már megy, akkor mehet az okoskocsi is.