Zánkai triplázás

2024.06.10. 12:00

Táboroztak a Sárszentmiklósi alsós diákok

A 4. osztályos tanulók az idei tanévben nagyon szerencsésnek mondhatták magukat az Erzsébet táborok tekintetében.

Bokányi Zsolt

A vidám táborozók

Fotó: az iskolától

Egy hete, ragyogó napsütéses időben, 24 boldog kisdiák indult útnak Zánkára, ahol az idei tanévben már harmadik alkalommal táborozhattak a Sárszentmiklósi iskola növendékei. – A kellemes utazást követően a délelőtti órák a regisztrációval, és programfoglalással teltek az ebédelésig. Ebéd után felsétáltunk a sárga épület-együttesig, ahol birtokba vettük a társalgót és közös játékokkal töltöttük a kora délutáni órákat. Fél 3-kor felkerekedtünk, és lesétáltunk a tábor kikötőjébe, ahonnan útnak indult a Szent Imre, majd a Szélkirálynő sétahajó, fedélzetén kis csapatunkkal. A szemet gyönyörködtető hajókázást követően végre birtokba vehettük szobáinkat, ahol az ágynemű húzás nehéz művelete után rövid ideig még játszottunk, majd vacsoráztunk. Első esténket a Kávészünet együttes koncertje zárta. A második napon több érdekes programban is részünk lehetett, trambulinon ugráltunk, Mesekvíz vetélkedőn és Digitális kalandozáson vettünk részt, este discoban voltunk, majd rókavadászattal zártuk az estét. Az élménydús nap után gyors zuhanyozást követően fáradtan dőltünk ágyba, senkinek nem kellett könyörögni, hogy aludjon. Pénteken reggel már sajnos a hazautazásra készülődtünk, reggeli után kitakarítottuk, majd elhagytuk szobáinkat. Hazafelé útba ejtettük a festői szépségű Tihanyt, ám ezen a napon az időjárás nem volt kegyes hozzánk, így nem tudtunk olyan hosszú kirándulást tenni a félszigeten, mint szerettünk volna. Kicsit fáradtan, de újabb élményekkel gazdagodva tértünk haza. – Mesélték a pedagógusok Kisné Paczona Ildikó és Baloghné Veres Csilla.