2012.04.24. 18:46
Panasz: az ATM csak bizonylatot adott, pénzt már nem
Zalai olvasónknak több évtizede van lakossági folyószámlája egy banknál. A minap szeretett volna nagyobb összeget felvenni, ám a bank épületében lévő automata cserbenhagyta - írja a Zalai Hírlap online oldala.
Miután beütötte PIN-kódját és a szükséges összeget, a bankautomata csak a bizonylatot adta ki, melyen szerepelt a levonás, ám pénznek se híre, se hamva nem volt – mesélte az egerszegi Pribék Imre a Zalai Hírlap munkatársának. Azonnal bement a fiókba, sorszámot húzott, majd az ügyintézővel újra próbálkoztak az automatánál – hiába. Újabb sorszám, ismét várakozás, újabb ügyintéző: végül elkészült a reklamációs jegyzőkönyv. Az ügyfél szeretett volna mindenképpen a pénzéhez jutni, ám nem tudott: azt a választ kapta, hogy hét napon belül jóváírják számláján a levont összeget. Pénz és kártya nélkül maradt. Pribék Imre nem érti, miért kellett órákon át várakoznia, miért nem vette fel a panaszát már az első ügyintéző? Miért nem juthatott pénzhez, hiszen az nem az ő hibája, ha rossz az automata? Különösen azért bántja a dolog, mert négy évtizede hűséges a bankhoz.