A minőséget díjazták

Enying - A Fertilia márka elnyerte a Business Superbrands 2011 címet. Saját gyártású termékcsaládjuk lehetővé teszi a műtrágyák egyedi igények szerinti összeállítását.

V. Varga József

Idén negyedik alkalommal ült össze a tizenöt tagú, független szakemberekből álló zsűri, amely a Dun & Bradstreet adatbázis, valamint a szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntött arról, hogy mely márkák viselhetik a Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján az enyingi Fertilia márkát érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands 2011 elismerést - mondta el lapunknak Varanka Mariann, az AgroStratéga tanácsadója.
A cím elnyerése nagy siker és elismerés a számunkra, hiszen olyan pozitív visszajelzést kaptunk, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat - vélekedett Simon Péter, a Fertilia Kft. ügyvezető tulajdonosa.  - A díjat odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel márkánk eddigi sikerességét tanúsítják. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre. A hazai szupermárkáknak járó díj nemcsak örömet, hanem felelősséget is jelent cégünk számára - tette hozzá.


 Az idén 20 éves, teljes mértékben magyar tulajdonú vállalkozás - amely fő tevékenységként egyedi igényekre szabott műtrágyák kutatás-fejlesztésével, gyártásával és forgalmazásával foglalkozik - már a kezdetektől nagy gondot fordít a szakszerűségre. A szántóföldi növények tápanyag-utánpótlásának hazai szakértőjeként a Fertilia a fejlesztések és beruházások során mindig is arra törekedett, hogy szolgáltatásaival hiányt pótoljon, illetve a partnerek, a mezőgazdasági termelők igényeit egyre szakszerűbben és pontosabban tudja kielégíteni.
 Saját gyártású Gramix NPK (nitrogén, foszfor, kálium) termékcsaládjuk lehetővé teszi a műtrágyák egyedi igények szerinti összeállítását. Egy tavaly lezárult fejlesztési projekt biztosítja, hogy a kultúrnövény igényeihez igazodó összetételű és mennyiségű mikroelem-tartalommal is kiegészítsék a már széles körben használt és sikeres terméküket - folytatta az ügyvezető tulajdonos. Az adott táblára pontosan az a hatóanyag-mennyiség és -összetétel kerül, amire a növénynek szüksége van. Folyamatos fejlesztéseik azt célozzák, hogy a szántóföldi növénytermesztőknek a leghatékonyabb, legcélszerűbb tápanyag-utánpótlási megoldásokat kínálják.
- Termékeink a környezettudatosság szempontjainak is megfelelnek - emelte ki végezetül Simon Péter. - Alapelvünk az, hogy csak azt és annyit szórjunk, amennyire szükség van. Az ügyfélközpontú, szakmailag megbízható és rugalmas szolgáltatások kialakítása érdekében már eddig is számos fejlesztést hajtottunk végre, s a jövőben ezt folytatjuk. Jó érzés tapasztalni, hogy ezeket az erőfeszítéseket a piac is nagyra értékeli.

A hazánkban hét éve működő Superbrands program mellett először 2008-ban kezdődött a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A BS az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A bizottság elé kerülő, mintegy háromezer márkát, céget tartalmazó listában a legnagyobb nyereségű hazai vállalatok mellett a kisebb vállalkozások is ott vannak.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!