Frissen Fejérből

2022.08.02. 11:30

Mindenki tájékoztatást kérne, kígyóznak a sorok a szolgáltató fehérvári irodája előtt

Második napja kígyóznak a sorok az irodák előtt. Augusztus 1-jétől, hétfő reggeltől jelentősen megnőtt az ügyfélszám az E.ON ügyfélszolgálati irodáiban.

Hajdú Marianna

Mindenki tájékoztatást kérne az augusztus 1-jén életbe lépett rendeletek kapcsán

Forrás: Nagy Norbert / Fejér Megyei Hírlap

Mivel meglehetősen látványosnak mondható a métereken át kígyózó sor a járdán, a szolgáltatónál érdeklődtünk, mi okozza ezt a rendkívüli időszakot.

"Az E.ON személyes ügyfélszolgálati irodáiba az átlagosat sokszorosan meghaladó számban, folyamatosan érkeznek az ügyet intézni kívánók. Az ügyfelek szinte kivétel nélkül az augusztus 1-jén életbe lépő árváltozás miatt keresik fel az irodákat, jellemzően mérőállásukat kívánják megadni, illetve a rendelettel kapcsolatos tájékoztatást kérnek” – tudtuk meg a szolgáltató munkatársától. 

Azok az ügyfelek, akik más ügyben érkeznek, műszaki vagy egyéb ügyüket intézik személyesen az irodában, szintén tesznek fel kérdéseket a rendelettel kapcsolatban is a kollégáknak. Mindenki tájékozódni szeretne, tisztán látni. Így a megkeresések ugrásszerű növekedése mellett megnőtt az egy ügyfélre eső ügyintézési idő is. 

A szolgáltató munkatársai igyekeznek mindent megtenni, hogy az ügyfeleknek személyesen tudjanak segíteni, tájékoztatást adni. Ugyanakkor –  mivel július 26. és augusztus 5. között azoknak is rendkívüli lehetőséget biztosítanak a mérőórák bediktálására, akiknek egyébként nem ebben az időpontban van a diktálási időszakuk – augusztus 5-ig várhatóan hosszabb ügyintézési idővel kell számolniuk a személyes ügyintézést választóknak.

 A mérőállás-diktálásra mindazoknak, akiknek erre lehetőségük van, javasoljuk a gyorsan és kényelmesen otthonról is elérhető ügyintézési csatornákat: az E.ON kéri az ügyfeleket, hogy az Ügyfélszolgálat applikáción, az online ügyfélszolgálaton keresztül, telefonon vagy sms-ben intézzék a mérőórák diktálását, ahol néhány perc alatt megadható az ügyintézés: 

https://www.eon.hu/hu/lakossagi/ugyintezes/szamlazasi-ugyek-fizetes/meroallas-bejelentese.html

Az E.ON munkatársai mindent megtesznek, hogy minden igényre és kérdésre válaszoljanak, egyúttal kérik az ügyfelek türelmét és megértését az esetenkénti hosszabb várakozási idő kapcsán. 


 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában