Hírek

2010.04.06. 02:29

Sportrepülőteret terveznek

Bicske - Sportgépek fel- és leszállására alkalmas repteret tervez a környéken a helyi repülőegyesület.

S. Töttő Rita

- Messze vannak a repterek, ahol ezt a sportot űzni lehet, ezért szeretnénk Bicske mellett egyet létrehozni.

- Messze vannak a repterek, ahol ezt a sportot űzni lehet, ezért szeretnénk Bicske mellett egyet létrehozni.

- Már most sokan jelezték, hogy készek belépni, sőt, tizennégy gépet bizonyosan itt tárolnának - mesélte Jávor Géza, aki úgy véli, hogy ha minden a terv szerint halad, akkor akár már nyáron felszállhatna az első gép Bicske mellől. Ehhez azonban sok minden kell: minimum 20 vagy akár 500 millió forint is, sok szakember, hangár, tárolóhelyiségek, mosdók, javítóműhely, rádióösszeköttetés, kommunikációs adathordozók, tűzoltóegységek - hogy csak néhányat említsünk az engedélyeken kívül.

Négy területet néztek ki maguknak, ahonnan a vitorlás, motoros, sport és ultrakönnyű repülőgépek felszállhatnának: az óceánrepülő emlékmű környékén lévő terület az egyik, ám ezért, Jávor Géza szerint túl sokat kér a gazdája. A másik Alcsúttól Bodmér felé helyezkedik el, s a nemzeti vagyonkezelő felel az állami tulajdonért.

- Szerintünk ez lenne a legalkalmasabb terület, hisz kiépített infrastruktúra van a közelben. A vagyonkezelő elutasította a kérelmünket, de mi nem csüggedünk! A legeltetést végző vállalkozóval közösen is beadunk egy pályázatot, ugyanis tavaly december 31-én lejárt a területre vonatkozó legeltetési szerződés - így az ötletgazda. A másik terület Mány és Herceghalom közt lenne, ám itt a Talentis programnak is tervei vannak.

- Ez a terület ipari park besorolású, nem alkalmas repülőtér létrehozására - nyilatkozta Szénási Zsolt, a Talentis fejlesztési igazgatója, aki elárulta azt is: maguk is végeztek vizsgálatokat, lehet-e a környéken - igaz, nagyobb volumenű - repülőteret létrehozni, de arra jutottak, hogy nem. Ugron Zoltán, Mány polgármestere óvatosan fogalmazott. Szerinte jópofa dolog egy ilyen repülőtér, ha olyan helyen épül, amely alkalmas rá. Pajor Péter, Újbarok polgármestere azt mondta: a lakosság erősen megosztott a kérdésben. Vannak, akik a keletkező zajtól tartanak, mások viszont örülnének neki. Tessely Zoltán, Bicske polgármestere pedig úgy véli, lehet térségi hozama egy ilyen kezdeményezésnek, hisz már van hagyománya a környéken. A kérdés az - vélekedett Tessely -, hogyan tudja az egyesület megoldani a földbérlet ügyét.

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

Négy területet néztek ki maguknak, ahonnan a vitorlás, motoros, sport és ultrakönnyű repülőgépek felszállhatnának: az óceánrepülő emlékmű környékén lévő terület az egyik, ám ezért, Jávor Géza szerint túl sokat kér a gazdája. A másik Alcsúttól Bodmér felé helyezkedik el, s a nemzeti vagyonkezelő felel az állami tulajdonért.

- Szerintünk ez lenne a legalkalmasabb terület, hisz kiépített infrastruktúra van a közelben. A vagyonkezelő elutasította a kérelmünket, de mi nem csüggedünk! A legeltetést végző vállalkozóval közösen is beadunk egy pályázatot, ugyanis tavaly december 31-én lejárt a területre vonatkozó legeltetési szerződés - így az ötletgazda. A másik terület Mány és Herceghalom közt lenne, ám itt a Talentis programnak is tervei vannak.

- Ez a terület ipari park besorolású, nem alkalmas repülőtér létrehozására - nyilatkozta Szénási Zsolt, a Talentis fejlesztési igazgatója, aki elárulta azt is: maguk is végeztek vizsgálatokat, lehet-e a környéken - igaz, nagyobb volumenű - repülőteret létrehozni, de arra jutottak, hogy nem. Ugron Zoltán, Mány polgármestere óvatosan fogalmazott. Szerinte jópofa dolog egy ilyen repülőtér, ha olyan helyen épül, amely alkalmas rá. Pajor Péter, Újbarok polgármestere azt mondta: a lakosság erősen megosztott a kérdésben. Vannak, akik a keletkező zajtól tartanak, mások viszont örülnének neki. Tessely Zoltán, Bicske polgármestere pedig úgy véli, lehet térségi hozama egy ilyen kezdeményezésnek, hisz már van hagyománya a környéken. A kérdés az - vélekedett Tessely -, hogyan tudja az egyesület megoldani a földbérlet ügyét.

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

Négy területet néztek ki maguknak, ahonnan a vitorlás, motoros, sport és ultrakönnyű repülőgépek felszállhatnának: az óceánrepülő emlékmű környékén lévő terület az egyik, ám ezért, Jávor Géza szerint túl sokat kér a gazdája. A másik Alcsúttól Bodmér felé helyezkedik el, s a nemzeti vagyonkezelő felel az állami tulajdonért.

- Szerintünk ez lenne a legalkalmasabb terület, hisz kiépített infrastruktúra van a közelben. A vagyonkezelő elutasította a kérelmünket, de mi nem csüggedünk! A legeltetést végző vállalkozóval közösen is beadunk egy pályázatot, ugyanis tavaly december 31-én lejárt a területre vonatkozó legeltetési szerződés - így az ötletgazda. A másik terület Mány és Herceghalom közt lenne, ám itt a Talentis programnak is tervei vannak.

- Ez a terület ipari park besorolású, nem alkalmas repülőtér létrehozására - nyilatkozta Szénási Zsolt, a Talentis fejlesztési igazgatója, aki elárulta azt is: maguk is végeztek vizsgálatokat, lehet-e a környéken - igaz, nagyobb volumenű - repülőteret létrehozni, de arra jutottak, hogy nem. Ugron Zoltán, Mány polgármestere óvatosan fogalmazott. Szerinte jópofa dolog egy ilyen repülőtér, ha olyan helyen épül, amely alkalmas rá. Pajor Péter, Újbarok polgármestere azt mondta: a lakosság erősen megosztott a kérdésben. Vannak, akik a keletkező zajtól tartanak, mások viszont örülnének neki. Tessely Zoltán, Bicske polgármestere pedig úgy véli, lehet térségi hozama egy ilyen kezdeményezésnek, hisz már van hagyománya a környéken. A kérdés az - vélekedett Tessely -, hogyan tudja az egyesület megoldani a földbérlet ügyét.

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

Négy területet néztek ki maguknak, ahonnan a vitorlás, motoros, sport és ultrakönnyű repülőgépek felszállhatnának: az óceánrepülő emlékmű környékén lévő terület az egyik, ám ezért, Jávor Géza szerint túl sokat kér a gazdája. A másik Alcsúttól Bodmér felé helyezkedik el, s a nemzeti vagyonkezelő felel az állami tulajdonért.

- Szerintünk ez lenne a legalkalmasabb terület, hisz kiépített infrastruktúra van a közelben. A vagyonkezelő elutasította a kérelmünket, de mi nem csüggedünk! A legeltetést végző vállalkozóval közösen is beadunk egy pályázatot, ugyanis tavaly december 31-én lejárt a területre vonatkozó legeltetési szerződés - így az ötletgazda. A másik terület Mány és Herceghalom közt lenne, ám itt a Talentis programnak is tervei vannak.

- Ez a terület ipari park besorolású, nem alkalmas repülőtér létrehozására - nyilatkozta Szénási Zsolt, a Talentis fejlesztési igazgatója, aki elárulta azt is: maguk is végeztek vizsgálatokat, lehet-e a környéken - igaz, nagyobb volumenű - repülőteret létrehozni, de arra jutottak, hogy nem. Ugron Zoltán, Mány polgármestere óvatosan fogalmazott. Szerinte jópofa dolog egy ilyen repülőtér, ha olyan helyen épül, amely alkalmas rá. Pajor Péter, Újbarok polgármestere azt mondta: a lakosság erősen megosztott a kérdésben. Vannak, akik a keletkező zajtól tartanak, mások viszont örülnének neki. Tessely Zoltán, Bicske polgármestere pedig úgy véli, lehet térségi hozama egy ilyen kezdeményezésnek, hisz már van hagyománya a környéken. A kérdés az - vélekedett Tessely -, hogyan tudja az egyesület megoldani a földbérlet ügyét.

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

Négy területet néztek ki maguknak, ahonnan a vitorlás, motoros, sport és ultrakönnyű repülőgépek felszállhatnának: az óceánrepülő emlékmű környékén lévő terület az egyik, ám ezért, Jávor Géza szerint túl sokat kér a gazdája. A másik Alcsúttól Bodmér felé helyezkedik el, s a nemzeti vagyonkezelő felel az állami tulajdonért.

- Szerintünk ez lenne a legalkalmasabb terület, hisz kiépített infrastruktúra van a közelben. A vagyonkezelő elutasította a kérelmünket, de mi nem csüggedünk! A legeltetést végző vállalkozóval közösen is beadunk egy pályázatot, ugyanis tavaly december 31-én lejárt a területre vonatkozó legeltetési szerződés - így az ötletgazda. A másik terület Mány és Herceghalom közt lenne, ám itt a Talentis programnak is tervei vannak.

- Ez a terület ipari park besorolású, nem alkalmas repülőtér létrehozására - nyilatkozta Szénási Zsolt, a Talentis fejlesztési igazgatója, aki elárulta azt is: maguk is végeztek vizsgálatokat, lehet-e a környéken - igaz, nagyobb volumenű - repülőteret létrehozni, de arra jutottak, hogy nem. Ugron Zoltán, Mány polgármestere óvatosan fogalmazott. Szerinte jópofa dolog egy ilyen repülőtér, ha olyan helyen épül, amely alkalmas rá. Pajor Péter, Újbarok polgármestere azt mondta: a lakosság erősen megosztott a kérdésben. Vannak, akik a keletkező zajtól tartanak, mások viszont örülnének neki. Tessely Zoltán, Bicske polgármestere pedig úgy véli, lehet térségi hozama egy ilyen kezdeményezésnek, hisz már van hagyománya a környéken. A kérdés az - vélekedett Tessely -, hogyan tudja az egyesület megoldani a földbérlet ügyét.

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

Négy területet néztek ki maguknak, ahonnan a vitorlás, motoros, sport és ultrakönnyű repülőgépek felszállhatnának: az óceánrepülő emlékmű környékén lévő terület az egyik, ám ezért, Jávor Géza szerint túl sokat kér a gazdája. A másik Alcsúttól Bodmér felé helyezkedik el, s a nemzeti vagyonkezelő felel az állami tulajdonért.

- Szerintünk ez lenne a legalkalmasabb terület, hisz kiépített infrastruktúra van a közelben. A vagyonkezelő elutasította a kérelmünket, de mi nem csüggedünk! A legeltetést végző vállalkozóval közösen is beadunk egy pályázatot, ugyanis tavaly december 31-én lejárt a területre vonatkozó legeltetési szerződés - így az ötletgazda. A másik terület Mány és Herceghalom közt lenne, ám itt a Talentis programnak is tervei vannak.

- Ez a terület ipari park besorolású, nem alkalmas repülőtér létrehozására - nyilatkozta Szénási Zsolt, a Talentis fejlesztési igazgatója, aki elárulta azt is: maguk is végeztek vizsgálatokat, lehet-e a környéken - igaz, nagyobb volumenű - repülőteret létrehozni, de arra jutottak, hogy nem. Ugron Zoltán, Mány polgármestere óvatosan fogalmazott. Szerinte jópofa dolog egy ilyen repülőtér, ha olyan helyen épül, amely alkalmas rá. Pajor Péter, Újbarok polgármestere azt mondta: a lakosság erősen megosztott a kérdésben. Vannak, akik a keletkező zajtól tartanak, mások viszont örülnének neki. Tessely Zoltán, Bicske polgármestere pedig úgy véli, lehet térségi hozama egy ilyen kezdeményezésnek, hisz már van hagyománya a környéken. A kérdés az - vélekedett Tessely -, hogyan tudja az egyesület megoldani a földbérlet ügyét.

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

Négy területet néztek ki maguknak, ahonnan a vitorlás, motoros, sport és ultrakönnyű repülőgépek felszállhatnának: az óceánrepülő emlékmű környékén lévő terület az egyik, ám ezért, Jávor Géza szerint túl sokat kér a gazdája. A másik Alcsúttól Bodmér felé helyezkedik el, s a nemzeti vagyonkezelő felel az állami tulajdonért.

- Szerintünk ez lenne a legalkalmasabb terület, hisz kiépített infrastruktúra van a közelben. A vagyonkezelő elutasította a kérelmünket, de mi nem csüggedünk! A legeltetést végző vállalkozóval közösen is beadunk egy pályázatot, ugyanis tavaly december 31-én lejárt a területre vonatkozó legeltetési szerződés - így az ötletgazda. A másik terület Mány és Herceghalom közt lenne, ám itt a Talentis programnak is tervei vannak.

- Ez a terület ipari park besorolású, nem alkalmas repülőtér létrehozására - nyilatkozta Szénási Zsolt, a Talentis fejlesztési igazgatója, aki elárulta azt is: maguk is végeztek vizsgálatokat, lehet-e a környéken - igaz, nagyobb volumenű - repülőteret létrehozni, de arra jutottak, hogy nem. Ugron Zoltán, Mány polgármestere óvatosan fogalmazott. Szerinte jópofa dolog egy ilyen repülőtér, ha olyan helyen épül, amely alkalmas rá. Pajor Péter, Újbarok polgármestere azt mondta: a lakosság erősen megosztott a kérdésben. Vannak, akik a keletkező zajtól tartanak, mások viszont örülnének neki. Tessely Zoltán, Bicske polgármestere pedig úgy véli, lehet térségi hozama egy ilyen kezdeményezésnek, hisz már van hagyománya a környéken. A kérdés az - vélekedett Tessely -, hogyan tudja az egyesület megoldani a földbérlet ügyét.

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

Négy területet néztek ki maguknak, ahonnan a vitorlás, motoros, sport és ultrakönnyű repülőgépek felszállhatnának: az óceánrepülő emlékmű környékén lévő terület az egyik, ám ezért, Jávor Géza szerint túl sokat kér a gazdája. A másik Alcsúttól Bodmér felé helyezkedik el, s a nemzeti vagyonkezelő felel az állami tulajdonért.

- Szerintünk ez lenne a legalkalmasabb terület, hisz kiépített infrastruktúra van a közelben. A vagyonkezelő elutasította a kérelmünket, de mi nem csüggedünk! A legeltetést végző vállalkozóval közösen is beadunk egy pályázatot, ugyanis tavaly december 31-én lejárt a területre vonatkozó legeltetési szerződés - így az ötletgazda. A másik terület Mány és Herceghalom közt lenne, ám itt a Talentis programnak is tervei vannak.

- Ez a terület ipari park besorolású, nem alkalmas repülőtér létrehozására - nyilatkozta Szénási Zsolt, a Talentis fejlesztési igazgatója, aki elárulta azt is: maguk is végeztek vizsgálatokat, lehet-e a környéken - igaz, nagyobb volumenű - repülőteret létrehozni, de arra jutottak, hogy nem. Ugron Zoltán, Mány polgármestere óvatosan fogalmazott. Szerinte jópofa dolog egy ilyen repülőtér, ha olyan helyen épül, amely alkalmas rá. Pajor Péter, Újbarok polgármestere azt mondta: a lakosság erősen megosztott a kérdésben. Vannak, akik a keletkező zajtól tartanak, mások viszont örülnének neki. Tessely Zoltán, Bicske polgármestere pedig úgy véli, lehet térségi hozama egy ilyen kezdeményezésnek, hisz már van hagyománya a környéken. A kérdés az - vélekedett Tessely -, hogyan tudja az egyesület megoldani a földbérlet ügyét.

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

- Szerintünk ez lenne a legalkalmasabb terület, hisz kiépített infrastruktúra van a közelben. A vagyonkezelő elutasította a kérelmünket, de mi nem csüggedünk! A legeltetést végző vállalkozóval közösen is beadunk egy pályázatot, ugyanis tavaly december 31-én lejárt a területre vonatkozó legeltetési szerződés - így az ötletgazda. A másik terület Mány és Herceghalom közt lenne, ám itt a Talentis programnak is tervei vannak.

- Ez a terület ipari park besorolású, nem alkalmas repülőtér létrehozására - nyilatkozta Szénási Zsolt, a Talentis fejlesztési igazgatója, aki elárulta azt is: maguk is végeztek vizsgálatokat, lehet-e a környéken - igaz, nagyobb volumenű - repülőteret létrehozni, de arra jutottak, hogy nem. Ugron Zoltán, Mány polgármestere óvatosan fogalmazott. Szerinte jópofa dolog egy ilyen repülőtér, ha olyan helyen épül, amely alkalmas rá. Pajor Péter, Újbarok polgármestere azt mondta: a lakosság erősen megosztott a kérdésben. Vannak, akik a keletkező zajtól tartanak, mások viszont örülnének neki. Tessely Zoltán, Bicske polgármestere pedig úgy véli, lehet térségi hozama egy ilyen kezdeményezésnek, hisz már van hagyománya a környéken. A kérdés az - vélekedett Tessely -, hogyan tudja az egyesület megoldani a földbérlet ügyét.

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

- Szerintünk ez lenne a legalkalmasabb terület, hisz kiépített infrastruktúra van a közelben. A vagyonkezelő elutasította a kérelmünket, de mi nem csüggedünk! A legeltetést végző vállalkozóval közösen is beadunk egy pályázatot, ugyanis tavaly december 31-én lejárt a területre vonatkozó legeltetési szerződés - így az ötletgazda. A másik terület Mány és Herceghalom közt lenne, ám itt a Talentis programnak is tervei vannak.

- Ez a terület ipari park besorolású, nem alkalmas repülőtér létrehozására - nyilatkozta Szénási Zsolt, a Talentis fejlesztési igazgatója, aki elárulta azt is: maguk is végeztek vizsgálatokat, lehet-e a környéken - igaz, nagyobb volumenű - repülőteret létrehozni, de arra jutottak, hogy nem. Ugron Zoltán, Mány polgármestere óvatosan fogalmazott. Szerinte jópofa dolog egy ilyen repülőtér, ha olyan helyen épül, amely alkalmas rá. Pajor Péter, Újbarok polgármestere azt mondta: a lakosság erősen megosztott a kérdésben. Vannak, akik a keletkező zajtól tartanak, mások viszont örülnének neki. Tessely Zoltán, Bicske polgármestere pedig úgy véli, lehet térségi hozama egy ilyen kezdeményezésnek, hisz már van hagyománya a környéken. A kérdés az - vélekedett Tessely -, hogyan tudja az egyesület megoldani a földbérlet ügyét.

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

- Ez a terület ipari park besorolású, nem alkalmas repülőtér létrehozására - nyilatkozta Szénási Zsolt, a Talentis fejlesztési igazgatója, aki elárulta azt is: maguk is végeztek vizsgálatokat, lehet-e a környéken - igaz, nagyobb volumenű - repülőteret létrehozni, de arra jutottak, hogy nem. Ugron Zoltán, Mány polgármestere óvatosan fogalmazott. Szerinte jópofa dolog egy ilyen repülőtér, ha olyan helyen épül, amely alkalmas rá. Pajor Péter, Újbarok polgármestere azt mondta: a lakosság erősen megosztott a kérdésben. Vannak, akik a keletkező zajtól tartanak, mások viszont örülnének neki. Tessely Zoltán, Bicske polgármestere pedig úgy véli, lehet térségi hozama egy ilyen kezdeményezésnek, hisz már van hagyománya a környéken. A kérdés az - vélekedett Tessely -, hogyan tudja az egyesület megoldani a földbérlet ügyét.

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

- Ez a terület ipari park besorolású, nem alkalmas repülőtér létrehozására - nyilatkozta Szénási Zsolt, a Talentis fejlesztési igazgatója, aki elárulta azt is: maguk is végeztek vizsgálatokat, lehet-e a környéken - igaz, nagyobb volumenű - repülőteret létrehozni, de arra jutottak, hogy nem. Ugron Zoltán, Mány polgármestere óvatosan fogalmazott. Szerinte jópofa dolog egy ilyen repülőtér, ha olyan helyen épül, amely alkalmas rá. Pajor Péter, Újbarok polgármestere azt mondta: a lakosság erősen megosztott a kérdésben. Vannak, akik a keletkező zajtól tartanak, mások viszont örülnének neki. Tessely Zoltán, Bicske polgármestere pedig úgy véli, lehet térségi hozama egy ilyen kezdeményezésnek, hisz már van hagyománya a környéken. A kérdés az - vélekedett Tessely -, hogyan tudja az egyesület megoldani a földbérlet ügyét.

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

Ha egyik helyszín sem válik be, akkor - árulta el Jávor Géza - Gyúróra mennek, ahol egy magánrepülőtéren várják őket. A kezdeményezésről megkérdeztük a Vál-völgye Tájvédelmi és Természetvédelmi Egyesület elnökét is. Sikabonyi Miklós azonban még nem tájékozódott a kérdésben, ezért állást sem foglalt. A területi civil tudósító, Izing Antal a sportrepülők írásaiból idézett: Garantáljuk, hogy egyesületünk motoros gépei nem fognak települések fölé szabálytalanul berepülni! Tehát nem fog több repülőgép településük fölé berepülni, mint ez idáig!

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a feol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!